Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Metpetergaathetbeter

great pictures from Amer Picon country !

Groeten Peter ;)

Davy

Knap werk met die 6115
staat op een mooi decor ook ;)

Davy

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Prachtig gedaan Gino
Trouwens je baan of je diorama?? zijn ook perfekt. Proficiat
Met vriendelijke groeten
Peter

Johnnytrein

Prachtig gedaan en dat bij het nuttigen van een glaasje.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

GVL


GDE

Heel knap Gino , Wat een sfeer ! Mooie verwering ... Perfect  ;)

bollen neus

Alles opgeruimd zowel beneden als boven, de laatste 2 weken worden er hier geen werkskes meer gedaan.
Den Eric.

doomslu

Citaat van: bollen neus op 13 december 2014, 17:33:33 PM
Alles opgeruimd zowel beneden als boven, de laatste 2 weken worden er hier geen werkskes meer gedaan.
Den Eric.
Winterslaap, Eric?  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bollen neus


eddy

Een Spoor 1,live steam.



groeten eddy

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Dit is toch weer een klasse apart. Levend stoom! Echt, ik heb enorm respect voor wie dit zo op schaal voor elkaar krijgt. Het "lijkt" niet alleen op een stoomlocomotief (zoals de dingetjes waar ik mee bezig ben) maar het IS een stoomlocomotief; briezend en zuchtend... Zuivere mechanica en thermodynamica in actie. Te waauw!  8) 8) 8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Havoc

Waart gij niet aan een maat of 2 groter bezig Eddy? Deze ziet er anders heel netjes uit. Een "Easy"?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

eddy

@Havoc,
ja een Easy.Die Tich was wat hoog gegrepen voor ne beginneling.Zit te knoeien met die engelse maten,als ik alles monteer is de fout te groot met de afrondingen.Dus eerst wat ervaring opdoen met wat kleiner spul,en metrische maten.

groeten eddy