CFL

Gestart door Peter, 07 juli 2008, 21:23:51 PM

treinliefde

Ja, daar is niks op aan te merken en voor deze prijs, zeer mooi gedeta?ileerd ook.

Normaal ging Patrick er nog 10 binnenkrijgen volgende week, die worden maandag od dinsdag verstuurd zei hij.

D_Loc

citaat:
Geplaatst door doomslu
Een mooi stelletje op die foto's, niet ?

Voor de ge?nteresseerden: Ik heb in het weekend van 28 en 29 juni nog wat filmpjes gemaakt van de Westwaggon.
Deel 1: 28 juni
Deel 2: 28 juni
Deel 3: 29 juni

Ik heb trouwens ook de 2102 van Jouef, volgens mij had ik de laatste die niet gereserveerd was[:)]
Ik zal eens kijken of ik morgen wat verschillende foto's kan maken van het model.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

doomslu

Mooie filmpjes, Dirk.

Dat zijn nogal spoorlijnen die we hier hebben h?. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

D_Loc

citaat:
Geplaatst door doomslu

Mooie filmpjes, Dirk.

Dat zijn nogal spoorlijnen die we hier hebben h?. [;)]

Dat lijntje naar Bissen is echt schitterend. Jammer dat daar alleen maar goederentreinen rijden met een zeer lage frequentie.
Dirk

D_Loc

Zoals beloofd enkele foto:

De vlekjes die op sommige foto's zichtbaar zijn worden veroorzaakt door stof op de sensor van mijn camera. Het wordt hoog tijd dat ik die toch maar eens ga reinigen.
Dirk

doomslu

Bedankt, Dirk.
Heb je ooit het grote voorbeeld op de gevoelige plaat vastgelegd ? Ik niet. [:I]

D_Loc

Ik heb wel enkele foto's van de echte machines.

Kautenbach

Kautenbach

Kleinbettingen

Wasserbillig

Luxemburg

De bescherming (of wat het ook moge zijn) boven de draaistellen wordt als los onderdeel meegeleverd. Ik heb deze nog niet gemonteerd.
Dirk

doomslu

Ik dacht wel dat ik op jou kon rekenen ! [;)]

Als je die kappen boven de draaistellen monteert zal het stel niet meer door kleine bogen kunnen rijden (heb ik ergens gelezen).

ERVIN

Het stel is bijzonder mooi uitgevoerd vindt ik, hier kunnen andere fabrikanten nog iets van leren.

Bedankt voor de foto's D_Loc.[;)]

tufken

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Het stel is bijzonder mooi uitgevoerd vindt ik, hier kunnen andere fabrikanten nog iets van leren.

En ook van die prijs kunnen ze iets leren, 149,00 ?
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

ERVIN

Amaai 149,00? maar??!![:0]
Dat is idd een spotprijsje.

Je ziet het h?, zelfs voor dat geld kunnen ze mooie treinen maken, waren al de fabrikanten maar zo goedkoop.[:(]

D_Loc

Het is zeker een mooi treinstel voor een hele nette prijs.
Ik zag wel zojuist dat er geen klasse aanduiding op het model staat, niet dat ik dat zo erg schokkend vind.
[Edit]
Ik vond nog een paar foto's

Noertzange

Merkholtz

Merkholtz
Dirk

Anarchy

Die TB's in Luxemburg moeten niet werken zeker? [}:)] Op die laatste foto lijkt het alsof hij/zij al rijdend de krant leest. [:D]

13erke

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Die TB's in Luxemburg moeten niet werken zeker? [}:)] Op die laatste foto lijkt het alsof hij/zij al rijdend de krant leest. [:D]

Tja, wat doe je anders in een stuurpost?[:D]

doomslu

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Aan de sluitlichten te zien is dit de achterste stuurpost. Blijkbaar zit de begeleider/ster rustig de krant te lezen.