Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Kontrakt getekend

Gestart door argilla, 15 mei 2008, 13:25:23 PM

rixke rail

#15
citaat:
Geplaatst door the_gold
En als stel geef me dan maar een stel 800[8D] Zaten daar geen oranje zetels in vroeger als ik me goed herinner?



In 1e klasse : oranje; in 2e klasse :grijs !
Grootspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

doomslu

#16
Zou het deze kunnen zijn ?

http://forum.rail-server.de/viewtopic.php?t=18809

(met dank aan Peter voor de link naar het interessante forum)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

#17
Jakkes, afschuwelijk. Lijkt meer op iets van Startrek dan op de kabine van een motorstel.
Maar ja.........ieder zijn goesting nietwaar[:p][:p][:p]
Met vriendelijke groeten
Peter

adrievans

#18
citaat:
Geplaatst door Peter

Jakkes, afschuwelijk. Lijkt meer op iets van Startrek dan op de kabine van een motorstel.
Maar ja.........ieder zijn goesting nietwaar[:p][:p][:p]


Inderdaad jakkes[xx(]
Die neus ziet er robocop achtig uit,ben blij dat de NS ze (nog)niet heeft bestelt.

janjozef

#19
ja peter het ligt in de aard van de reeks 13 dus modern, of je er van houdt of niet
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Mr-tsjoektsjoek

#20
citaat:
Geplaatst door Peter

Jakkes, afschuwelijk. Lijkt meer op iets van Startrek dan op de kabine van een motorstel.
Maar ja.........ieder zijn goesting nietwaar[:p][:p][:p]



Sorry Peter, ik wil je niet persoonlijk aanvallen, ik pikte er zomaar een citaat uit... er zijn er verschillende in dit draadje van deze aard.

Ik wil hierop reageren :
Noemen jullie zich spoorwegfanaat ?

Bekijk het materieel in zijn tijdsbeeld.  Persoonlijk vind ik het modern materieel mooi en modern.

Het materieel uit TP IV en V is ook niet mijn ding, loop ik hier toch ook niet over te mekkeren ?

Daarom zijn we toch modelbouwers ? Kunnen we de tijdperken laten herleven met het materieel dat ons wel zint.
Beschouw het openbaar vervoer dat gewoon als praktisch en geniet van de nostalgie dat je creert op je baan.

Groeten Mr tsjoektsjoek


Peter

#21
Mr. Tschoekstchoek,

Ik voel me helemaal niet op mijn tenen getrapt. Ieder zijn mening, en zo hoort dat ook.
Ik ben wel, zoals zovele anderen, spoorwegfanaat, maar.....ik heb natuurlijk mijn voorkeuren. (niet alleen met treinen trouwens[:D].
En dus ja, ik vind dat stel lelijk. Ik vind een reeks 13 ook niet mooi, maar wat zou het .. de dingen die ik wel mooi vind, vinden anderen dan weer niet mooi (sommigen)
Dus ieder zijn smaak, zijn goesting of hoe je het ook wil omschrijven.
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

#22
En ik zou er nog willen aan toevoegen dat het helemaal niet erg is als iemand zijn liefde of afkeer voor een bepaald type of serie hier laat blijken. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

#23
Een wat vreemde hersenkronkel, Mr. Tsjoektsjoek ... als spoorwegfanaat moet je volgens die redenering alle treinen mooi vinden?
In dat geval ben ik geen spoorwegfanaat [:)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw