Mijn eerste baan...

Gestart door dirkske, 12 mei 2008, 21:08:49 PM

ysbeer

#15
De baan is getroffen door een orkaan,gelukkig zo te zien geen slachtoffers,we zullen een noodhulp giro nr voor je openen.
wim

Jurgen

#16
Tja, het is eens iets anders h?.

Nu nog een stukje spoor terugleggen en daar een verroeste wagen of loc op zetten. Het zou nog een mooi diorama worden. [:D][;)] Een goeie naam zou zijn "The day after". [:D]

Succes met de bouw van je nieuwe baan.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janjozef

#17
Eigenlijk was het zonde, en zou het goed zijn dat ge uw oude banen (zeker afgewerkt, goed of minder goed) toch in een kelder of zo kunt bewaren. Het was helemaal mijn baan niet maar het deed pijn in het hart het verschil tussen de eerste en de laatste foto's

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

René

#18
Da's wel erg snel reageren op opmerkingen. De koe bij de horens vatten.
Blijkbaar was het warm. De restanten van een Magnum of ander ijsje liggen er nog. [:D]
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

modelbaanHO

#19
Van een baan die wordt afgebroken mag je eigenlijk geen foto's maken. Dat doet te veel pijn aan het hart. Ik heb het ook al een paar keer meegemaakt: eerst de baan toen ik nog thuis woonde, dan de eigen baan op zolder en onlangs nog eens de baan bij mijn ouders thuis.

Het enige lichtpuntje: je kan dan weer helemaal opnieuw beginnen en de fouten die je bij de bouw van de vorige baan maakte proberen niet opnieuw te maken.

Veel succes met de opbouw van een nieuwe baan.
Hou ons op de hoogte van de vorderingen.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Fretbol

#20
Ik kan er over mee spreken, mijn modelbaan ziet er momenteel ook zo uit, half afgebroken en overal rommel en restjes.

Het doet inderdaad wel pijn, maar dan moet je je gewoon afvragen waarom je ze precies hebt afgebroken ... juist, omdat de fouten uit het verleden zo storend werden dat je niet anders kon dan de baan afbreken en opnieuw beginnen [;)]

Fretbol

dirkske

#21
citaat:
Geplaatst door Fretbol
omdat de fouten uit het verleden zo storend werden dat je niet anders kon dan de baan afbreken en opnieuw beginnen [;)]

Fretbol


Fretbol je slaat de nagel op de kop.[;)]
Je eigen baan, je eigen wereldje!