Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

terug begonnen

Gestart door gardevil, 02 april 2008, 11:44:19 AM

gardevil

Heb je een idee van de prijs? Voor 50 meter golfkarton vraagt men ?22, maar ik weet niet of golfkarton zo geschikt is.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

doomslu

citaat:
Geplaatst door gardevil

Heb je een idee van de prijs? Voor 50 meter golfkarton vraagt men ?22, maar ik weet niet of golfkarton zo geschikt is.

Een rol van 50 meter lang en 1 meter breed kostte 32 euro.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

gardevil

Heb intussen zo'n rol gekocht, en ik moet zeggen, het is ideaal om een achtergrond te maken, toch zeker op een vaste modelbaan zoals de mijne.
Kan perfect tegen de muur gehangen worden en daar waar de baan los van de muur staat, met enkele envoudige (lat op frame gevezen) steunen toch perfect worden vastgemaakt en strakgetrokken.

Ben er alleen nog niet uit of ik de witte (blinkende) zijde van de rol of de beige/bruine ietwat ruwere achterzijde ga gebruiken.

Ik plaats ter zijner tijd wel een foto van beide probeersels. Nu gaan we eerst de sporen leggen, zodat we een alhgemeen zicht krijgen op de ruimte die deze innemen.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?