Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Roco 5206

Gestart door n/a, 19 maart 2005, 10:29:00 AM

n/a

"Entendu dans un magasin de mod?lisme bien connu et confirm? ce jour par l'importateur De Prest apr?s un coup de t?l?phone, Roco va reprendre les caisses des 5206 et faire un ?change. N'allez donc pas trop vite en besogne en patinant vos mod?les."

Ik heb dit bericht gevonden op het Franstalige forum en het komt van ene Phil.Ik vraag mij af of dit een wensdroom is of er toch enige waarheid achter zit,helaas is mijn geschreven frans niet zo goed anders kon ik het de brave man zelf vragen natuurlijk.Weet iemand van jullie hier iets meer over? Indien ja zou ik dit graag officieel bevestigd zien door De Prest via MSM.Ik heb alvast mijn exemplaar van de 5206 veilig in zijn doos opgeborgen.

A suivre??

Spencer

FREMO e.V. - afd België

Beste Spencer,

Als je wil dan kan ik het vragen aan onze frantalige hobbygenoot, echter ik vindt en weet van geen kanten waar jij in welk forum hem gevonden hebt.

Dus indienje mij een berichtje nalaat hier op dit forrum, wet link  of andere gegevens, dan wil ik best eens navragen wat hij bedoeld.

Mvg,

FREMO e.V. - afd Belgi
Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

n/a

Fremo, ik vond dit bericht op de franstalige versie van dit forum,dat heet daar TMM ofwel TrainminiatureMagazine ,onder de titel: gros nez roco. De schrijver heet Phillipe Scholl maar hij heeft helaas geen eigen E-mail adres ingevuld bij zijn profiel.Als jij hem daar wil contacteren zul je je wel even moeten registreren ,anders kan je geen reactie plaatsen op zijn bericht.Overigens dank bij voorbaat voor je moeite.

Spencer

FREMO e.V. - afd België

Hallo iedereen,

Heb onderstaande bericht ontvangen ivm een FREMO e.V. - Afd Belgi? vraag aan de firma "DE PREST", met zware druk op ROCO Austria.

Kan van belang zijn voor alle mensen die reeds een nohab 52/53 hebben ! ! ! !

Qoute
Monsieur,

les rumeurs de la foire de Blankenberge auxquelles vous faites allusion dans votre e-mail s'av?rent exactes.

En effet, chaque d?taillant belge recevra au prorata du nombre de locomotives initialement acquises, une quantit? de carrosseries ? la peinture irr?prochable.

J'attire votre attention sur le fait que ce geste commercial de ROCO ne se fera que via le biais des revendeurs et uniquement en Belgique. Les gens ayant achet? leur mod?le au Luxembourg ou en Allemagne ne b?n?ficieront malheureusement pas de cette offre.

En restant ? votre disposition pour tout autre renseignement, nous vous prions d'agr?er, Monsieur, nos salutations distingu?es.
Unqoute

Weer een goede informatie van FREMO e.V. - Afd Belgi?

Mvg
FREMO e.V. - Afd Belgi
Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

loco

De nieuwe kappen zouden bij jocadis toegekomen zijn. Ook de 5307 is verkrijgbaar.
Loco
Loco

Mijn favoriete websites: http://www.cooltrain.be