Nieuws:

Nu in MSM 258 REPORTAGE: Verrassingsmodel van PIKO

Hoofdmenu

verschil ac dn dc

Gestart door saxoke, 20 maart 2008, 20:25:40 PM

doomslu

Heel goed, Rian. Een heel volwassen reaktie. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

citaat:
Geplaatst door Locorail

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

sorry dat ik het even zeg ,maar de echte lulkoek staat in de handtekening hier juist boven.Wat heeft dat nog met onze hobby te maken?????????? En waarom moet er daar zo'n grote foto bij van een stoomlok,die bij elk bericht verschijnt?????Als iedereen dat zou gaan doen[:0][:0][:0]

Gerrit

@ Gerrit,

Volledig akkoord, wat nog maar eens bewijst dat men op dit forum met twee maten en twee gewichten werkt.

Dit zijn volgens mij slogans die hier helemaal niet thuis horen.

Maar ja er is weeral geen vuiltje aan de lucht, zolang je de waarheid maar niet schrijft mag dit alles.

Ben eens naar het profiel van het ventje gaan kijken, het manneke ziet nog groen achter zen oren. Dus er is nog hoop.

En aan sommige dierbare forumleden ter info, zodat jullie je horizon ook eens kunnen verruimen

http://www.beneluxspoor.net/  Dit noem ik nu een forum, maar ja wie ben ik ?

En Oh Ja heren admins , de waarheid kwets zeker. Ik krijg geen antwoord op mijn vraag.

locorail, bedoel je deze vraag ? :
citaat:
Geplaatst door Locorail

Waarom wordt er nu niet ingegrepen door de heren admins ?

Op het geprezen forum van onze noorderburen was dit al lang het geval geweest !!!

Ik dacht het antwoord duidelijk was. Indien niet dan leg ik het even uit : dit is een forum met hoofdzakelijk volwassenen. Voor zo'n kleine, ietwat scheve opmerking van JoVer (of zijn piraat) moet toch niet ingegrepen worden ? Moest het hier een kleutertuin zijn, dan zouden we Jo zeker een paar minuten naar het hoekje hebben gestuurd.

Indien onze noorderburen daarop zouden gereageerd hebben ben ik blij dat ik een zuiderbuur ben. [;)][:D]

conducteur

heb ondertussen al iets anders opgemerkt,in de kant staat mijn naam iets grijzer dan die van jullie,als ik daar naar kijk weet ik ook waar ik was.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

n/a

citaat:
Geplaatst door doomslu

Indien onze noorderburen daarop zouden gereageerd hebben ben ik blij dat ik een zuiderbuur ben. [;)][:D]

Van Belgie h

prulleman

Ik doe niet graag mee aan zo een discussie[:(!] Die heb ik in het dagelijkse leven al genoeg[V] Modelspoor is miin hobby, moet plezant zijn[;)] Geen gezever voor mij[:D] Laat ons modelspoorwegen bespreken! Daarom ben ik hier, als ik geleuter wil horen zal ik wel gaan werken...

doomslu

citaat:
Geplaatst door prulleman

Ik doe niet graag mee aan zo een discussie[:(!] Die heb ik in het dagelijkse leven al genoeg[V] Modelspoor is miin hobby, moet plezant zijn[;)] Geen gezever voor mij[:D] Laat ons modelspoorwegen bespreken! Daarom ben ik hier, als ik geleuter wil horen zal ik wel gaan werken...

Blijf maar hier, Jan. Wij zullen stoppen. [;)]

Klaas Zondervan

citaat:
Geplaatst door JoVer

Ik heb ondertussen "mijn" bericht verwijderd.
Aangezien mijn reactie daarom nergens meer op slaat heb ik die ook weggehaald.

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door conducteur

citaat:

sorry dat ik het even zeg ,maar de echte lulkoek staat in de handtekening hier juist boven.Wat heeft dat nog met onze hobby te maken?????????? En waarom moet er daar zo'n grote foto bij van een stoomlok,die bij elk bericht verschijnt?????Als iedereen dat zou gaan doen[:0][:0][:0]

Gerrit

sorry hoor,ik deed dit niet expres,zo kon ik makkelijk weten waar ik was gebleven als ik had geantwoord.

is het nu beter?

over piraten gesproken..
ik heb dat ook al even gehad en ben dan naar tony geweest,hij heeft het veranderd voor mij en ik kon lekker verder doen.

boem pataat!!!!! Ik val van mijn stoel van verbazing,[:0][:0][:0]
Dat is toch om te zwanzen? of niet????

Ik lees echt niet alles op dit forum en meestal diagonaal ,bijhalve de draadjes die ik zelf begonnen ben of waar ik op gereageerd heb.

Gerrit

conducteur

citaat:

citaat:

citaat:

Gerrit

sorry hoor,ik deed dit niet expres,zo kon ik makkelijk weten waar ik was gebleven als ik had geantwoord.

is het nu beter?

over piraten gesproken..
ik heb dat ook al even gehad en ben dan naar tony geweest,hij heeft het veranderd voor mij en ik kon lekker verder doen.

boem pataat!!!!! Ik val van mijn stoel van verbazing,[:0][:0][:0]
Dat is toch om te zwanzen? of niet????

Ik lees echt niet alles op dit forum en meestal diagonaal ,bijhalve de draadjes die ik zelf begonnen ben of waar ik op gereageerd heb.

Gerrit

Nee,ik lees ook niet alles,maar een draadje wat ik opgestart heb(dus vroeger met die foto,volgde ik altijd en wist ik waar ik was)
Als ik een draadje op de voet volg dan schrijf ik meestal als ik online ben een berichtje(weer die foto).
een draadje zoals de 'snijplotter' van marklinrijder lees ik diagonaal zoals je zegt,en post daarom weinig,indien er een nieuw bericht is in dat draadje lees ik de 3 laatste berichten
Zaal Forum

Klaas Zondervan

Heren, als jullie citaat in citaat in citaat in citaat neerzetten, dan kan ik niet meer volgen waar je op reageert. Dus als je eens citeert, sloop dan alles er uit wat niet van belang is, en laat alleen dat staan waar je op reageert. Dan begrijpt deze simpele ziel tenminste ook waar het over gaat.

JoVer

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Ik kon me eigenlijk al moeilijk voorstellen dat het de "echte" JoVer was die zoiets had geschreven.
Dank u Gerolf.

citaat:
[Nu nog te weten komen wie die piraat is ... [:(!]

'k Heb al een idee... Iemand die mij een (kleine) "pratical joke" wou lappen. Een vriend van mij die mij even wou wijzen op de regel die ik zelf dikwijls predik: paswoorden mogen niet al te voor de hand liggend zijn. Waarbij ik deze keer [:I]

Gerolf

... waarmee ook het eerste probleem uit de voeten lijkt.
Misschien toch maar eens met die "practical joker" praten, Jo. Stel dat we hier zouden reageren zoals op een ander forum had je er uit gelegen [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

klaasje: lees ze van binnen naar buiten,of is dit  te moeilijk misschien?
Zaal Forum

n/a

citaat:

RESPECT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klaas Zondervan

citaat:

Allee manneke, een beetje kalm h?, ik had je opa kunnen zijn, als je oma maar gewillig was geweest. [:D]

Maar laat ik de vraag terugkaatsen: is het dan zo moeilijk om een citaat te reduceren tot de kern waar het om draait? Dat maakt het voor ieder overzichtelijker.