Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Tillig tankwagen

Gestart door Peter, 16 februari 2008, 16:43:52 PM

doomslu

#15
citaat:
Geplaatst door Ludwig

Piko rails zijn goed maar hoe zit het nu ondertussen met de wissels.
Heb er zo'n tiental op een baan liggen en heb daar veel problemen mee.
Bij het schakelen blijven ze soms halverwege hangen en bij mijn weten is daar nooit een oplossing voor gekomen.
Deze wissels zijn ondertussen een jaar of 4 oud dus het kan best dat er ondertussen een oplossing is of dat de huidige wissels dit heuvel niet meer vertonen.
Groeten
Ludwig


Ludwig, het probleem zijn niet de wissels, maar de wisselaandrijvingen waar ik al meermaals klachten over gehoord heb. Ik heb dat probleem niet want ik gebruik andere aandrijvingen. De wissels zelf zijn heel gemakkelijk aan te drijven met tal van andere aandrijvingen.
Zijn die Piko-aandrijvingen ondervloers te gebruiken ?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kees-Jan

#16
Doomslu,

Dan was ik toch goedkoper[;)].Maakt verder niets uit hoor maar het scheelt wel als je 135 flexen 300+ bochten 32 wissels 16 motors 3 kruisingen en nog wat klein materiaal besteld! verzendkosten: 3 euro (dat kwam door de lengte van het pakket.

Ik vind het een prettige internet winkel met een goede service en meestal snelle levering.

Kees-Jan


doomslu

#17
citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

Doomslu,

Dan was ik toch goedkoper[;)].Maakt verder niets uit hoor maar het scheelt wel als je 135 flexen 300+ bochten 32 wissels 16 motors 3 kruisingen en nog wat klein materiaal besteld! verzendkosten: 3 euro (dat kwam door de lengte van het pakket.

Ik vind het een prettige internet winkel met een goede service en meestal snelle levering.

Kees-Jan



Amaai Kees-Jan dan ben je wel even zoet (geweest) met sporen leggen. [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kees-Jan

#18
Ja en tis nog niet klaar............(bijna).

Kees-Jan

zie hier:

http://www.beneluxspoor.net/index.php?option=com_smf&Itemid=29&topic=4487.new;topicseen#new

(ik ga niet meer alles dubbel plaatsen)

Kees-Jan

ysbeer

#19
keesjan
ik zie daar van die wusselaandrijfkast(dummy van het orgineel)is dat van erbert of van een ander merk.
En zo ja welke en waar gehaald.(ik ken ook nwm of zoiets)
wim

Kees-Jan

#20
Wim,

Bedankt voor het compliment maar die heb ik zelf gemaakt.

Het is een stukje kabelgoot op z'n kop met een los tegeltje van die kabelgoot er op geplakt. Daarna zwart gemaakt.





Kees-Jan