Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Precisiesnijset

Gestart door ludol, 07 februari 2008, 16:54:59 PM

loebaske

Precies Loco, meer kan ik daar niet aan toevoegen, als de boter hard wordt[:D][:D] weggooien

tonycabus

Ik kan alleen maar beamen dat ik me ook ooit heb laten "vangen"!
Zelfs de houders braken, niet alleen de mesjes.
Voor mijn volgend artikel in MSM raad ik het gebruik van goede scalpels en kwaliteitsmesjes (op den duur goedkoper!!) aan. En dan is het nog oppassen!!!!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

guy holbrecht

Tja, mannen, het is niet voor niets dat ik bij de verschillende bouwprojecten die ik al voor MSM gemaakt heb altijd gewag maak van het Olfa AK 1 mes. Jaren geleden gekocht in het naai en hobbywinkeltje waar ons madam haar gerief haalt. Toen koste het rond de 7 euro voor een meshouder met een doosje reservemessen. De reservemesjes alleen vind je rond de 4 euro voor een doosje, waar er een twintigtal inzitten. Ik zou niet meer willen veranderen en laat aanbiedingen zoals sprake in dit draadje met plezier aan mijn neus voorbij gaan. In vele gevallen, ook hier, geldt; goedkoop is slechte koop.

Groeten,
Guy

loco

Als aanvulling op mijn aanbeveling voor Swann Morton mesjes, wil ik de suggestie van de Olfa AK 1 niet negeren. Dit type ligt eveneens in mijn werkbak. Zelfs meerdere types voor verschillende doeleinden. Maar uit gewoonte hou ik het meestal bij de Swann Morton mesjes voor de alledaagse klusjes. Goedkoop en zeer degelijk.