Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Is dit een nieuw Livrei

Gestart door hobbyist, 24 januari 2008, 22:52:31 PM

Roderik

#15
We wonen net naast lijn 123 en daar zijn "propere" tweetjes meer uitzondering dan regelmaat.
Ik stel me dan dikwijls de vraag: het duurt toch serieus wat tijd om zo een tekening te maken... Is er dan niemand die dat in het oog houdt? Of hebben ze bij de NMBS zo iets van "'t Is toch maar de buitenkant..."
Always be modelling!

Roderik

#16
citaat:
Geplaatst door maxim

Dat zijn extra kosten die ze liever willen vermijden...



Dus liever heel de handel om de zoveel tijd herspuiten? Of kan dit afgewassen worden?
Always be modelling!

Roderik

#17
citaat:
Geplaatst door maxim

Afwassen lukt normaal niet,

En trouwens, wie zou voor de bewakingskosten moeten opdraaien? Infrabel of de eigenaar van het materieel?



Ik denk de treinreiziger.[}:)]
Always be modelling!

Jurgen

#18
Gisteren heb ik nog eens een Break gezien zonder graffiti en met de volledig intacte schildering. Nummer van het stel was de 360.
Ik had net nog tegen mijn ouders gezegd dat als je een hele dag naast de spoorlijn stond en van iedere trein een foto nam, dat je dan blij mocht zijn als er 5 zonder graffiti langsreden. De eerste trein die langsreed was... zonder graffiti. [:o)] Dan probeer je eens iets geloofwaardig te vertellen over je hobby. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

SuSke

#19
't was toch geloofwaardig.[:I]

Je had alleen de pech dat het tegenovergestelde van wat je wou laten zien eerst langskwam, maar daar is een zekere heer Murphey voor verantwoordelijk.[:D]
Volgende keer gewoon langerblijven staan, dan zal je statistiek wel kloppen. [;)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.