Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Digital For Dummies

Gestart door INFO, 04 november 2007, 13:29:40 PM

tonycabus

#15
Wat zo'n rare snuiters vergeten, is dat we beschikken over het IP-adres dat onverwijld aan de FCCU (e-cops) wordt doorgespeeld als het te bar wordt. Op het zusterforum hebben we het al een paar keer gedaan, ??nmaal voor laster en ??nmaal voor misbruik van vertrouwen.
Als je te goeder trouw bent heb je er geen probleem mee om je gegevens in te vullen, die worden door ons niet aan derden medegedeeld, en het is gewoon leuker te weten om welke mede-hobbyist het gaat.
Ben je niet te goeder trouw, BLIJF HIER DAN WEG VERDOMME, EN VERZIEK DE BOEL NIET !!!!![:(!]

@ Flip: noem me niet zo spottend 'Bompa' a.u.b., ik heb mezelf die bijnaam gegeven wegens mijn 'vaderlijk' optreden in de meeste gevallen, op mijn leeftijd kan ik me dat permitteren. En ook als grondlegger van dit forum (m.m.v. de directie van Meta Media) in zijn huidige vorm natuurlijk.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Flip2

#16
Tony alles OK
Ik heb profiel bijgewerkt

Bedankt
Julien

doomslu

#17
citaat:
Geplaatst door Flip2

Tony alles OK
Ik heb profiel bijgewerkt

Bedankt
Julien

Welkom terug, Julien.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

tonycabus

#18
Ik snap nog steeds niet wat er fout is gegaan, Julien, maar daarom heb ik dan ook een nieuwe account voor je gecre?erd.
Welcome back!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Iebor

#19
Helaas heb ik moeten lezen dat Wim er geen zin meer in heeft. Ik wil hem toch hartelijk bedanken voor alle hulp die hij mij heeft geboden om mijn kennis en vaardigheden op dit gebied wat op te vijzelen. In het begin van mijn lidmaatschap had ik wel eens commentaar op de manier waarop hij antwoord gaf maar aldoende leer je en leer je ook dat je eerst zelf grondig wat studie moet verrichten alvorens de vraag te stellen. Eigenlijk is dat ook wel logisch, waar begin je anders aan als je geen moeite steekt in het lezen van gebruiksaanwijzingen(gemakzucht)Wim hartelijk bedankt voor jouw bijdragen in dit forum en dat meen ik echt!!

krispy

#20
citaat:
Geplaatst door Iebor

Helaas heb ik moeten lezen dat Wim er geen zin meer in heeft. Ik wil hem toch hartelijk bedanken voor alle hulp die hij mij heeft geboden om mijn kennis en vaardigheden op dit gebied wat op te vijzelen. In het begin van mijn lidmaatschap had ik wel eens commentaar op de manier waarop hij antwoord gaf maar aldoende leer je en leer je ook dat je eerst zelf grondig wat studie moet verrichten alvorens de vraag te stellen. Eigenlijk is dat ook wel logisch, waar begin je anders aan als je geen moeite steekt in het lezen van gebruiksaanwijzingen(gemakzucht)Wim hartelijk bedankt voor jouw bijdragen in dit forum en dat meen ik echt!!


@ Iebor : Maar de Wim houd hier nog wel en oogje in het zeil zenne ( gelukkig maar ) en reageerd toch nog als hij het nodig vindt , MAW hij is niet helemaal weg ( en gelukkig voor ons zou ik zeggen ).
Hij was een van de eerste personen die mij toen ik bij het forum aantrad verder heeft geholpen met mijn zelfbouw Booster problemen.
Zoals men bij ons zegt , bloed kruipt waar het ni gaan kan , en bij Wim zal dat wel hetzelfde zijn met zijn Hobby en het Forum , indien de vragen DEGELIJK en DUIDELIJK gesteld worden zal hij wel naar best vermogen reageren en uitleg verschaffen.

Aan zo'n mannen hebben we echt nood ( ook al de andere hier op het forum he, )
ALLEN VOOR EEN EN EEN VOOR ALLEN -> maw ELKAAR HELPEN daar dient het voor en verder veel plezzier ( leute ) met de hobby
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Iebor

#21
Dat bedoel ik ook, hij gaf zo duidelijk antwoord dat je aanvankelijk even schrikt maar dan tot de ontdekking komt dat hij gelijk heeft. Ik hoop dat hij het forum niet helemaal de rug keert. Hij heeft ook een eigen site die de moeite meer dan waard is.

EricVW

#22
Ook vriendelijk en beleefd iemand helpen, kost niets
Eric VW

INFO

#23
Ook het duidelijk omschrijven van een probleem kost niets en voorkomt veel ellende Eric!!!
Alleen de waarheid ligt in het midden.