Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Forum-meeting: Waar?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:48:13 AM

eddy

Hoi Eric,

Was het laatste voorstel niet gekomen van Dominiek om een forummeeting te houden in de Westhoek[?][?].

groeten eddy

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door loebaske

Ik heb daar 2 dagen rondgehangen met men badge...
enne Luc Dooms had voorgesteld voor een groepsfoto, maar niemand had er oren naar en de fotograaf ontbrak [:)]

Bij deze is het duidelijk dat forumleden het wel eens fijn vinden om een meting te houden, ik heb er vaak men schouders ondergestoken, maar de laatste keren was het aan het slabakken omdat het altijd "Die Hards" waren die er aanwezig waren [:p]
Heb vaak gevraagd wie/waar/wat kon organiseren, maar het antwoordt bleef uit, mischien (weer) eens in Gent[?][?][?][?]
Dacht zo aan de AMSAC [?][?][?][?]

En als Erik het goed vind een nieuwjaars receptie[?][?]
Is maar dat ik er tijdig wil aanbeginnen, dat men het tijdig op je kalender kunt noteren en dan men niet moet afkomen met "ik ben niet vrij"  
Indien er reactie is voor deze idee?n, laat maar horen en kletsen we verder in het juiste draadje [:D][:D][:D]



Daar kan overgeklapt worden, Loebaske!
Groeten Peter(lid AMSAC)

trainfreak

We zullen het op de volgende vergadering eens voorleggen.
Als het bij AMSAC is dan zal het wel pas na nieuwjaar zijn.
Om nog iets voor nieuwjaar te doen is wel heel erg kort. En we hebben elkaar pas net gezien.

Ergens rond januari/februari, en de meeting erna mei/juni, en dan in Genk in oktober???
Spoorse groeten
Dimitri

Paulogic

Loebaske,

Ik had de eer om met u rond te lopen maar een badgeke heb jij
toch niet nodig jong... amai, iedereen kent u !!!

Dus nog beter idee ipv stempelken op ons voorhoofd...
een button met de loebas zijne kop erop ![:D]
mvg,
Paul(ogic)

janjozef

Ge kunt met alles op uw lichaam rondlopen, maar niet met eric zijne kop [:(!]

Jan [:D][:D]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Loko

Zo beste modelspoorders, nu even de tijd om op al die leuke komentaren te reageren.
ik ben Tierry Lateste, en heb voor de eerste keer een baantje, Post 7
gemaakt EN deelgenomen aan de minibaantjeswedstrijd.
Vooreerst mijn bedoeling;
1 eens een baantje maken om mijn ondetussen 39 loks eens echt te zien rijden.
2 al wat ik ooit in mijn modelspoormagazines(van nr 0 tot heden) van moois heb gezien proberen toe te passen.
3 een baantje maken waar ik een "ambiance de ville" wou inkrijgen naar mijn twee grote voorbeelden Jhonn Allen, en Jauecqes Le Plat die mij al jaren geboeid hebben in hun denkwereld.
4 spelen, spelen, spelen, iets dat ik steeds minder zie in baantjes
terug vind
5 Respons krijgen waar ik mee bezig ben, om te leren wat beter kan en je grenzen te verleggen.
Verder lees ik in sommige reacties zaken als "Toeters en bellen", Laptops, en zo verder. Mijn reactie hierop: dit is 2010, in de jaren 20-tig reden we op 110 volt, exclusief voor de elite.
Nu moet ik mijn zoon met dat geleuter niet meer proberen te boeien, laptops zijn hun wereld, schitterende mensen als Paul Haagsma met zijn sturingsproramma Koploper, en gratis op de koop toe maken voor die gasten modelspoor boeiend, en zonder het te beseffen zijn ze weer met treinen aan het spelen, en in feite is dit sinds 1920 de bedoeling geweest.
graag reacties, Thierry Lateste, Post 7

Gerolf

H??l erg welkom, Thierry [8D]
Ik zou toch voorstellen dat je jouw introductie herhaalt bij "nieuwe leden"
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Loko

Zo beste modelspoorders, nu even de tijd om op al die leuke komentaren te reageren.
ik ben Tierry Lateste, en heb voor de eerste keer een baantje, Post 7
gemaakt EN deelgenomen aan de minibaantjeswedstrijd.
Vooreerst mijn bedoeling;
1 eens een baantje maken om mijn ondetussen 39 loks eens echt te zien rijden.
2 al wat ik ooit in mijn modelspoormagazines(van nr 0 tot heden) van moois heb gezien proberen toe te passen.
3 een baantje maken waar ik een "ambiance de ville" wou inkrijgen naar mijn twee grote voorbeelden Jhonn Allen, en Jauecqes Le Plat die mij al jaren geboeid hebben in hun denkwereld.
4 spelen, spelen, spelen, iets dat ik steeds minder zie in baantjes
terug vind
5 Respons krijgen waar ik mee bezig ben, om te leren wat beter kan en je grenzen te verleggen.
Verder lees ik in sommige reacties zaken als "Toeters en bellen", Laptops, en zo verder. Mijn reactie hierop: dit is 2010, in de jaren 20-tig reden we op 110 volt, exclusief voor de elite.
Nu moet ik mijn zoon met dat geleuter niet meer proberen te boeien, laptops zijn hun wereld, schitterende mensen als Paul Haagsma met zijn sturingsproramma Koploper, en gratis op de koop toe maken voor die gasten modelspoor boeiend, en zonder het te beseffen zijn ze weer met treinen aan het spelen, en in feite is dit sinds 1920 de bedoeling geweest.
graag reacties, Thierry Lateste, Post 7



Daar geef ik u groot gelijk in.
Het is niet alleen het programmeren en installeren van het digitaal gebeuren, ook die tak bied mogenlijkheden tot programmeren van allerlei electronische componenten.

Zoals Gerolf reeds zei, je had deze post beter bij de nieuwe leden gezet, maar goed.
Ik heb uw post 7 In levende lijve gezien. Was het enige baantje met een nachtstand. Door de kleine oppervlakte kwam het niet tot zen recht. Ik bedoel NIET dat het niet ok was. Wat ik probeer te duiden is dat uw baantje een nachtscenery was terwijl de zaal volop verlicht was (al hebben sommige ook daar opmerkingen over).
Moest de zaal nu donker geweest zijn dan had het beter tot zen recht gekomen. Ik vond het wel best ok, maar ik kijk met een loeppe naar details dus ik hou me sowieso op afstand.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

loebaske

Nu nog een meeting organiseren voor het nieuwjaar zou wat krap zijn, maar rond het eerste kwartaal zou mooi zijn [;)]

Koen

Dag Thierry,

Ik heb met veel plezier je baan bewonderd. Het leuke lichtspel, de afwerking en de sturingen waren gewoon knap.
Ik volg je volledig wat je opmerkingen betreft. De jeugd moet het hebben van PC's en als dit een middel is om hen aan het bouwen te krijgen, waarom niet.
Ik ken een aantal jongeren die in het begin enkel door de PC sturing en de elektronica geboeid waren. Nu houden ze zich bezig met het creactief bouwen van hun baan.
Het is zelfs zo dat de sturingen nu eerder bijkomstig geworden zijn. Zo zie je maar dat het doel de middelen heiligt h? [;)]

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

loebaske

Just Eddy, Dominiek had dat voorgesteld om in de Westhoek wat te doen, maar heb zo een donkerbruin vermoeden dat ze daar niet happig zijn, anders was het al uitgevoerd...

rixke rail

Waarom met z'n allen (of toch een redelijke groep) niet eens afzakken naar Heist-op-den-Berg ?
Het lokale treinmuseum aldaar is slechts op zondag open (van 01/03 tot 30/10), maar voor groepen kan het, na afspraak, op een andere datum ook !
Dat moet toch menigeen hier interesseren ?
Modelspoorse groepen,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

janjozef

Alhoewel het redelijk dicht is ben ik er nog niet geweest,voor mij dus goed

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ERVIN

Yep , ook voor mij een prima voorstel Rixke.[;)]

krispy

Was al lang eens van plan om daar naartoe af te zakken , maar is er nog nooit van gekomen

Vandaar , als dat geregeld wordt ben ik zeker van de partij

Gisteren eens naar het speelgoedmuseum in mechelen geweest ( met de kids voor 175 jaar NMBS ) een zaal vol met modelbouw geschiedenis met zeer veel blikken treintjes van onze groot en achtergrootouders.
Alles op zich niet woww ( geen grote werkende banen ( een marklinbaan en een fleishman module ( beide van jaren 80 ))
Maar qua geschiedenis wel de moeite. ( baan van Gils en nog een vroegere belgische fabrikant ( naam ??? ))
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m