Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Marklin BR212 MFX

Gestart door n/a, 14 februari 2005, 23:06:48 PM

n/a

Beter is gewoon geen nieuwe spullen te kopen via ebay. Je weet namelijk nooit wat je koopt. Als je gewoon via een winkel koopt was dit nooit gebeurd. Ik moet altijd erg lachen. Gisteren was er ook iemand die op ebay een mobile station had zien liggen voor maar 50 euro. Terwijl die dingen in de winkel voor 45 euro liggen en dan je weet ook nog eens dat ze het nog doen ook.


n/a

Hallo?

Ik heb contact opgenomen met de verkoper (winkel in duitsland) en hij heeft mij een aankoopbewijs toegestuurd.
Ondertussen is de loc binnen bij verschooten voor herstelling.

Groetjes
Christoph

railbusje

Ik heb mijn BR50 gisteren ook binnengedaan. Zou 3 weken duren voor hij terug is.

Johnnytrein

Christoph, hopelijk gaat dat goed zie een uitzending van koning klant daarover. [:p]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

n/a

Die heb ik gezien, hoop het ook[:)]

bartie

Toen ik een marklinloc die niet meer reed binnen deed bij de handelaar,zei deze dat dit standaard toch drie maand kon duren. En hij heeft gelijk gehad, dus drie weken lijkt me weinig als hij naar Marklin gestuurd moet worden.

Over het kopen op e-bay: je kan wel zeker koopjes doen op e-bay, je moet alleen kijken wat je koopt. Maar dat is in een winkel ook. Op een loc ongeveer 50 euro verschil tussen de ene winkel en de andere. Wanneer ik iets nieuw koop op e-bay heb ik altijd de prijslijsten van enkele winkels bij me liggen om te vergelijken. En net zoals er mensen zijn die nooit iets op e-bay kopen zijn er mensen die nooit iets via internet van een Duitse winkel zullen kopen. Dat is ieders keuze.

Groetjes Bart.

janjozef

dat is inderdaad waar Ik koop in duitse winkels maar koop nooit via het internet of postorder of dergelijke. Ik heb het graag vastgehad voor ik koop en ge begrijpt toch dat geen enkele winkelier gelukkig is met de herstelling van een nieuwe loc die ergens anders gekocht is. Als ik dat zo lees vraag ik mij af waar ge met uw gedachten zit kopen bij winkel A voor de goedkoop en indien niet goed winkel B de met de problemen opzadelen. Waarom stuurt ge niet gewoon terug naar daar waar ge gekocht hebt. Ik zal niet rap bij verschooten kopen wegens veel te duur maar ik zal nog minder rap een defecte loc bij verschoten ter reparatie geven wegens daar niet gekocht. Als een verkoper iets kapot verkoopt moet hijzelf de problemen oplossen. Indien ze zeggen dat het drie weken zal duren en ge moet hem een half jaar missen waarop steunt ge u dan om te reclameren ???
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

n/a

Beste janjozef,

Ik vraag mij af waar u met uw gedachten zit?
Als ik een item in het buitenland koop wil dat niet zeggen dat ik hem voor herstelling terug moet sturen, dit is garantie + omdat ik hem misschien 10eur minder betaald heb dan hier mag ik geen service krijgen in eigen land? Tof

janjozef

U wilt voor 10? dezelfde service van een belgische verkoper als dan wanneer u het product bij hem had gekocht en neen u hebt geen recht op dezelfde service van de verkoper als wanneer u het product bij hem had gekocht, had 10? meer uitgegeven. u hebt wel recht op dezelfde service van de fabrikant maar dat moet u via UW VERKOPER regelen
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

tonycabus

Het is niet meer dan logisch dat je de service gaat halen bij de handelaar waar je je spullen gekocht hebt.
Anderzijds mag je wel een andere verdeler van het merk vragen je een dienst te bewijzen, maar dan moet je wel rekening houden met evt. verzendingskosten, wat me nogal logisch lijkt, gezien die handelaar niks aan jopuw aankoop heeft verdiend.

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

n/a

Het belangerijkste voor mij nu is dat hij hersteld wordt betalen of niet betalen, het is in ieder geval niet normaal dat hij zo snel stuk is gegaan.



Johnnytrein

Christof, zal toch niet de ziekte van MFX decoders zijn zoals BR 50 met MFX ? zie ander draadje elders op dit forum.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

n/a

Ik heb 5 mfx produkten en om nu te spreken van een ziekte. Het rijdt in elk geval mooier dan met de normale 60901 decoder.

Ze hebben inderdaad problemen gehad met de mfx geluidsdecoders en dan alleen maar in de stoomlocs. Maar zo ver ik weet nauwelijks met de normale mfx decoder.

n/a

Hey Davy,
hier je clubgenoot....
Nu je het heir toch over decoders heb. ik zoek een goede maar niet te dure decoder want ik denk dat zo'n mfx een beetje aan de te dure kant ligt vor mij. En dan heb ik het dus niet over die LD-W-3 dingen van conrad maar "goeie"....
enig idee ??

n/a