Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Metpetergaathetbeter

Gunter, steeds dezelfde wagons of allemaal verschillend, daar zijn ondertsss 10tallen verschillende wagons uitgebracht !

groeten Peter ;)

ceuleer

Ja Peter, ik weet het, ik heb ondertussen al wat opzoekwerk gedaan, ik heb ondertussen al een lijstje van 27 verschillende RIV nummers, ik heb ook 7 verschillende nummers gekocht. Dus een lange sleep met allemaal verschillende nummers is mogelijk.

grz,
Gunter

itchy

#2522
Citaat van: ceuleer op 17 januari 2015, 22:49:55 PM
Ja Peter, ik weet het, ik heb ondertussen al wat opzoekwerk gedaan, ik heb ondertussen al een lijstje van 27 verschillende RIV nummers, ik heb ook 7 verschillende nummers gekocht. Dus een lange sleep met allemaal verschillende nummers is mogelijk.

grz,
Gunter
dag Gunter je kan deze mooie wagentjes ook combineren met de Uay ballastwagens van VBV bijvoorbeeld achter een 51. Zie hier http://flic.kr/p/7JNdnr
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

ERVIN

Mooie aanwinsten Gunter , ooit heeft hier in Mol , even zulk een sleep gestaan. Ook in het echt zijn het kleine korte wagons. ;)


ceuleer

Bedankt voor de info mannen, blijkbaar zijn ze op vele plaatsen in gebruik.

Grz,
Gunter

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ceuleer op 18 januari 2015, 00:56:11 AM
Bedankt voor de info mannen, blijkbaar zijn ze op vele plaatsen in gebruik.

Grz,
Gunter
zelfs in Zwitserland

Metpetergaathetbeter

ik dacht dat ze in Gent Zeehaven opgesteld stonden afwisseld 2 ballasstw. B, 1 RailPro, enz....

Groeten Peter ;)

Re 460

Eindelijk gevonden en vandaag geleverd.

Na lang zoeken ben ik eindelijk eigenaar van reclame lok Re 460 003-7 National Suisse - Roger Federer.
Deze lok ontbrak als enige reclame lok in mijn verzameling!

Een zoektocht van bijna 4 jaar.
Het gebeurd wel eens (maar dan heel zeldzaam) dat deze lok via Ricardo of ebay werd aangeboden, maar via dit kanaal ging deze lok ging vlotjes van de hand voor CHF 7.000!!! Waanzinnige prijzen die mijn beurs niet toelaten.

Waarom deze zeldzaamheid?
National Suisse werkte met het uithangbord van Roger Federer.
Voor deze foundation beloofde National Suisse een bijdrage van X-CHF per gereden km, afgelegd door deze reclame lok.
Tegelijk werden er 100 van deze lok in H0 besteld bij Hag en exclusief voor National Suisse. Bijgevolg is deze lok niet beschikbaar via de gebruikelijke kanalen.

Mijn zoektocht ging tot op het hoofdkantoor van National Suisse waar blijkbaar mijn schrijven niet in dovemansoren blijven zitten is.

Einde december 2014 werd ik gecontacteerd... het resultaat is dat versie 001/100 naar België is gespoord om mijn verzameling te vervolledigen.

Dus geluld hebben loont...

Blanco wikkel met sticker


Hag 28 256-32



En nummer 1/100


Vele groetjes ;)

Re 460

Oeps, foto's vergeten...




[/URL][/img]

[/URL][/img]

[/URL][/img]

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Re 460

#2530


edit: probleem is dat de img-codes verkeerd staan. De url-codes gooien roet in het eten. Verwijder die...

OlivierV

Bijna goed, je moet ze enkel nog tussen img tags plaatsen, geen mengeling van de twee.

Citaat van: Re 460 op 19 januari 2015, 15:12:41 PM
Sorry, heb bepaalde problemen met netwerk/PC, nog een poging:


- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Re 460


Re 460


Re 460

Sorry voor het mail/berichten verkeer.
Ik kreeg via mijn server iedere maal "error" toch bleek dat reeds enkele berichten werden verstuurd.
Had blijkbaar een communicatiefout tussen photobucket en eigen netwerk:

Nu goede keer?