Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

dani

#1875
de lokomotief is een 3-rail  AC  model van Piko  (57746  - Taurus) en de wagons zijn een setje van Roco (66602).

De lok was in super promo en de wagond met aanhangwagens zijn het begin van mij "Danzas"  slaap, die zal worden getrokken door de Re460, deze :


(had even geen foto van mijn eigen lok bij de hand dus even geleend van http://www.roundhouse.ch/Grafik/Maerklin-HO


Deze set zal er uiteraard ook bij hangen dan in de sleep  (die ik vorg jaar in Houten gekocht).



Den deze heb ik in reservatie , van zodra hij beschikbaar komt bij de leverancier, bestel ik 'm :




En dan misschien nog een rungenwagen van Märklin er achter met een zelfbouw Danzas  trucker-trailer.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Eres

Wederom een zeer fraaie aanschaf Dani. Mooi geel is zeker niet lelijk.

Wim

Eres

Vanmorgen even op de beurs geweest in Bovigny. Het is maar een klein beursje en dit jaar was het wel gezellig. Alleen een vaste gast t.w. MC Ronse was dit jaar afwezig terwijl ze wel zouden komen. Ik zelf heb een drietal wagons gekocht t.w. 2 rungen wagons en een open bak wagon van KLEIN. Ook een zakje strooisel voor rond de watertoren die ik aan het bouwen ben.





En ja dat alles te samen  voor het schrikbarende bedrag van slechts 15 euro

Wim

dani

hmm, de aankopen gaan ook vlotjes, Wim .   Ik ben benieuwd naar de resultaten
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Eres

Helaas kan ik jouw tempo niet bijhouden Dani.  :'(  Maar we zijn lekker bezig en dat is toch de hoofdzaak?  :D
Het houdt je niet van de straat maar wel bezig. :-\

Wim

evan

Op Euromodelbouw heb ik een leuke lading gevonden voor m'n "Wunder" rongenwagen. (Schaal 1/32)





Fraai gedetailleerd!!!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

dani

mooooooooiiiiiiiii

Schaal 1:32 is toch geweldig !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Eres

Evan

Uiteraard ook weer zeer mooi, maar ik herinner mij dat de naam met een AE werd geschreven en dat deze iets met groen/zilvergrijs waren. Tenminste zo herinner ik mij de landbouw machines hier uit deze regio. Maar ik ben een leek en kan het fout hebben. In ieder geval is die van jouw heeeeel mooi

Wim

evan

Hey Wim en Dani,

Bedankt voor de waardering.  Ik ben blij met het modelletje.

Wim,

Het is wel degelijk met AA  ;)

http://www.belgium.claas.com/cl-pw-fr

https://www.google.be/?gws_rd=cr&ei=6y5eUomWHbKM4gSX-YCADQ#q=claas+europa

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Herwig

@ Evan,

Da's toch een zilveren  broer|zuster  van die Claas-sen op P.A.J.-Blaubach ?
Mooie, gedetailleerde dorsers... .

Groeten,   Herwig

evan

Klopt Herwig,

Die op Blaaubach hadden me geïnspireerd maar zijn niet mijn eigendom.  Te Genk heb ik er dan zelf één aangeschaft  :)

Goed opgemerkt ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Stedahult

Mvh. Steef

Herwig

B.R.-dieselloc,

Af fabriek (Hornby) zeer bescheiden en genuanceerd verweerd, loc ziet er écht uit... .

..., Herwig.

Kautenbach

idd mooi verweerd, is dat door de fabrikant al zo gedaan?