Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

bellejt

inderdaad.Zelfde topic naam met extentie 2016

bollen neus

Mijnen eerste meter spoor O binnen gekregen van LENZ amai das nogal een verschil tegenover de Peco spoor O. Ben er al uit dat dus alles van Lenz gaat worden, ook de wissels. Enne neen ik ga geen enorm grote baan maken hoor, ik ben tevreden als mijn zelfbouw modellen der eens op kunnen pendelen.
Den Eric.

SuSke

Een mooi sleepje op de kop kunnen tikken.





De aandrijvende kracht klopt niet helemaal, maar dat was degene die "beschikbaar" was.

Nu op zoek naar een paar automodellekes op de boel "vol" te zetten  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bellejt

dure maar mooie sleep met die mercedessen :) .Die lok mag ervoor hoor.Gelijkaardige trein passeert hier bijna elke dag achter mijn woning getrokken door een reeks 28 groene kleur.Soms zelfs in dubbeltraktie.

bollen neus

Dat moet toch zeer doen jong, op de kop tikken?
Den Eric.

3rail

Mooi setje wagons.

Veel plezier er mee. :) :)

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

OlivierV

Mogen gerust nog een paar wagons bij he Frans. :D
Je kan er links en rechts een witte van STVA tussen hangen. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Suske ik dacht zelfs zo'n wagon ooit in een utube-filmpje gezien te hebben waarin de Belgische slaaptreinen centraal stonden !  ;) Fraaie aanwinsten, wat is het rijgedrag op de baan en de wissels ?
Groeten Peter ;)

SuSke

Peter, De witte varianten van Roco en Electrotren hebben geen enkel probleem om rondjes te toeren op Vaerwegh Dok.
Deze wagons heb ik alleen met de hand (per digitalis  ;)) over de niet uitgelijnde bakscheidingen geduwd zonder enig probleem.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mark7758

Die wagens rijden prima. Geen enkele problemen mee gehad op onze baan.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

evan

Knappe samensteling Suske!

Hello,

Ik heb te rRijswijk buiten 2 wagons van REE-models deze mooie BB 300 gekocht van Roco,

Het was nog de oudere doos, maar de loc was nog nieuw en heeft niet gereden en dat voor 50 Euro  :)



De details zijn gemonteerd en nu nog digitaliseren en verweren :)

Ik ben tevreden
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

bollen neus

Alé vooruit, der zijn 2 MTH ketelwagons hier afgegeven, aangekocht in Frankrijk. Bezit er nu een 5 tal en das al meer dan genoeg. Voor meer heb ik geen plaats om mee te kunnen rijden.
Den Eric.

evan



Eindelijk een fabrikant die dit model uitbrengt in spoor 1.  De E60 is dan ook welgekomen.  Ik heb een zwak voor de oude E-loks en wou nog ns een rangeer model ipv de grotere broers :)

De koppeling dient nog wel te worden vervangen door de schroefkoppelingen.

Groetjes,

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.