Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Huugooke


reeves

Citaat van: Herwig op 01 augustus 2014, 22:41:50 PM
" farver "  :   weeral iets Scandinavisch bijgeleerd... .

"sopborste",kwam ik tegen toen ik voor men werk in Zweden zat.................. (handveger) ;D

conducteur

Tijdje geleden uit Servië toegekomen (mij blauw betaald aan verzending & douane)
Het GLCD met touch er maar bij aangekocht. Wil dat zeker eens leren aansturen...


Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Kees-Jan

De laatste H0 loodjes....................Class 66 ACTS by

pffffffffffff

ceuleer

Hoe ?  ???
Bij de post van de nieuwe Heljan Class 66 zeg je, als ze deze nu eens maken, en hier staat dezelfde gepost.....
Deze is waarschijnlijk van Mehano, ooit gemaakt in een beperkte oplage van 30 stuks door Manuel en Marcel van manuelspot.nl, maar wil je er zo ene van Heljan ?

evan

Gunter,

Kees-Jan heeft deze waarschijnlijk zelf gespoten.  Hij is er namelijk goed in.   ;)

Klik maar ns op de link van de foto ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ceuleer

Aha, de link. :)
Had ik niet zien staan.
Ja, ik weet dat hij zelf modellen omspuit, maar ik ken die beperkte reeks, daarom dacht ik dat het die mehano ACTS was.
Er zullen waarschijnlijk nog wel personen deze versie zelf gemaakt hebben.

Kees-Jan

Wat Evan zegt klopt.

Deze heb ik zelf omgespoten en lees voor de grap op Flickr de tekst bij de foto van de lok maar eens.

Huugooke

Citaat van: Huugooke op 28 juli 2014, 23:07:01 PM
Zal hem hier dan ook maar zetten:
Een GE 23 ton Box Cab; bouwdoos.

En ondertussen is hij digitaal, heeft een interieur en de lichten branden aan beide kanten!
Nu nog een machinist met streepjespet.

Gerolf

... en een langer spoor om op te rijden ;)

Mooi gemaakt, Hugo  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Rangeerduivel

Citaat van: Gerolf op 05 augustus 2014, 10:08:55 AM
... en een langer spoor om op te rijden ;)

Mooi gemaakt, Hugo  8)

In tijden van crisis is alles veroorloofd....!  :D

dani

het is er dan toch eens van gekomen om een "krokodil" te kopen.
Ik kon deze echt niet laten aan me voorbijgaan.  Origineel in de doos, analoog model en nog geen 3 meter gereden.



Er was ook nog een oranje versie beschikbaar, maar helaas was een Hollander me net een 30 minuten te vroeg af.  Darn.....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

#2262
http://www.2dehands.be/verzamelen/modelbouw-schaalmodellen/modeltrein/roco-63527-sbb-ce-8ii-14267-199809752.html

Moest iemand in iets dergelijks geintresseerd zijn...(Gerolf...?  :D)
Let wel,ik heb er geen belang bij,ik plaats dit hier enkel ter info!

;)

Peter

CiteerEr was ook nog een oranje versie beschikbaar,

De oranje is de Oostenrijkse versie, die trouwens ook nog is als groene versie bestaat.
De Duitse versie bestaat zoals afgebeeld in het groen, maar ook in Ozeanblau/beige en zeldzamer in de grijze Deutsche Reichsbahn tijdperk II versie.




Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel

Citaat van: Peter op 05 augustus 2014, 14:23:47 PM
...zeldzamer in de grijze Deutsche Reichsbahn tijdperk II versie.


Waarvan ooit een mooie en betaalbare versie door o.a. PIKO gemaakt is,met voortreffelijke rijeigenschappen...

;)