Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Opa-Bullcat

als ik echt alles zou moeten posten hier wat er binnenkomt worden jullie gekk denk ik :) ik hamster flex rails op het ogenblik valt niet veel aan te zien lijkt mij :D

Peter

CiteerVandaag nog een Duitske thuis afgeleverd.   :)
De dieselloc BR 701 033 3 Turmtriebwagen van Trix, full sound met beweegbare pantograaf en werkplatform.

Wow, om jaloers op te zijn.
Ik zoek al lang achter dit modelletje, maar dan wel in de bordeaux-rode versie. En als ik er eens een vind kost het  >:( >:( >:(

Een prachtig model en een mooie aanwinst Gunter
Met vriendelijke groeten
Peter

ceuleer

Ja, ze zijn nogal prijzig. Ik heb ook lang getwijfeld, koop ik er een, koop ik er geen.....
Nu de knoop dan toch doorgehakt.  :)
Die Bordeaux-rode versie van tijdperk III , dat is echt wat je nodig hebt Peter, die past echt op je baan.  ;)

Grz,
Gunter

Stedahult

Citaat van: ceuleer op 26 februari 2014, 21:37:16 PM
Vandaag nog een Duitske thuis afgeleverd.   :)
De dieselloc BR 701 033 3 Turmtriebwagen van Trix, full sound met beweegbare pantograaf en werkplatform.  8)

Zou fijn zijn als ze deze eens uitbrengen in de TGOJ uitvoering..

Mvh. Steef

Catje

Gunter,

Dits is een heel mooi model van de  BR 701 033 3 Turmtriebwagen van Trix wat u daar heeft aangeschaft.
Heb bewonderd naar het filmpje gekeken.
Een heel mooie aanwinst. 8)

Groeten,
Willy

Peter

#2105
Besteld en inmiddels onderweg een ADE silberling bouwset (3031) Zal een uitvoerige draadje plaatsen als ik aan de bouw begin (278 onderdelen ::))
Met vriendelijke groeten
Peter

itchy


Nieuwe niet-Belgische aanwinsten:




De 'Vlaamse Reus' 6519 van Rocky-Rail in Railion uitvoering (deze kwamen ook naar België, zie hier). Prachtige lok, Rocky-Rail mag fier zijn!
+
Een set van 2 slaaprijtuigen WLABdmnu van de Poolse spoorwegen PKP in EuroNight 348 Jan Kiepura livrei, waarmee deze samenstelling eindelijk helemaal compleet is (kwamen ook naar België, zie hier). Weeral tip top materiaal van LS Models.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Metpetergaathetbeter

Prachtige aanwinsten, Itchy, en van die Poolse treinenset ben ik ook wel een beetje jaloers om de door U gegeven link-treinsamenstelling ook samenstellen maar ja soms moet je ook ne keer nee kunnen zeggen, al is het met pijn in het hart !  :'(

Groeten Peter ;)

itchy

#2108
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 08 maart 2014, 23:45:16 PM
Prachtige aanwinsten, Itchy, en van die Poolse treinenset ben ik ook wel een beetje jaloers om de door U gegeven link-treinsamenstelling ook samenstellen maar ja soms moet je ook ne keer nee kunnen zeggen, al is het met pijn in het hart !  :'(

Groeten Peter ;)
Dank je wel Peter. Voor het geval je alsnog niet nee kan zeggen  ;)  dit is mijn Jan Kiepura samenstelling (niet 100% conform, maar het scheelt niet veel):


EuroNight 348 "Jan Kiepura" Warschau - Brussel-Zuid
Juni 2004

Vitrains  2168    NMBS HLE1608*  meersysteem ellok  Aachen > Brussel-Zuid
LS Models 48015   BC   WLABmee   slaaprijtuig       Minsk (Wit-Rusland) > Brussel-Zuid
LS Models 48010-1 RZD  WLABmee   slaaprijtuig       Moskou > Brussel-Zuid
LS Models 48010-2 RZD  WLABmee   slaaprijtuig       .
LS Models 48012-1 RZD  WLABmee   slaaprijtuig       .
A.C.M.E.  55054-1 DB   WRkmz858  restauratierijtuig Warschau > Brussel-Zuid
A.C.M.E.  55054-2 PKP  Bdhmnu    sleeperetterijtuig .
LS Models 46023-1 DB   Bvcmz248  ligrijtuig         .
LS Models 46023-2 DB   Bvcmbz249 ligrijtuig         .
LS Models 48002-1 PKP  WLABdmnu  slaaprijtuig       .
LS Models 48002-2 PKP  WLABdmnu  slaaprijtuig       .

(* een andere tp V reeks 16 is ook goed)

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Peter

Daarstraks gaan halen bij Tu..: Mijn LSM 184 van de DB samen met een Uhlenbrock decoder.
Die decoder inbouwen, de kleine onderdeels aanbrengen en eens test-rijden zal voor morgen zijn.
Een foto volgt morgen
Vandaag eerst samen met de echtgenote in de tuin werken (en uitrusten :D)
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Bij het laatste bezoekje aan Van Biervliet gescoord. Eindelijk transportwagens voor nucleair afval  :) ;) :D ;D


Kibri 16508/16509


Kibri 16516

Weer een paar uurtjes knutselplezier en iets exclusiefs op de baan  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

Zoals beloofd, een foto van mijn nieuwste aanwinst. De ESU decoder zit er in, adres op 184 gezet en rijden kan hij al.
De CV's aanpassen (bedankt voor je hulp, Piet) zal voor vanavond zijn.
PS: het rijtuig achter de 184 is een heel oude ADE wagen.



Gisteren van bij Tufken waar ik die nieuwe decoder ben gaan halen nog deze prachtige Piko Otmm61 meegebracht.



En een van de kleinigheden van zaterdag uit Duitsland
Een Borgward Isabella......mmmm zalig tijdperk III en IV



Met vriendelijke groeten
Peter

swarol

Dat zijn nu auto's naar men hart se..... In dat tijdspanne ga ik mmmmmmm welk merk is dit Busch of zo
Gproetjes Swa
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Peter

De Borgward Isabella, is een van twee modellen die ik heb (een in Bordeaux en deze zwarte) en zijn beide van Herpa
Veel beter dan het Busch model
Met vriendelijke groeten
Peter

swarol

Dat is duidelijk beter, gaf de naam Busch maar als vb thx peter
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa