Nieuws:

Nu in MSM 246 TEST: Mistral 69 TEE rijtuigen van Arnold * ARS-Alltmann autotransporters van Roco

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Mattias

citaat:
Geplaatst door patatje70

leuk nieuw triotje...



Zou je kunnen vermelden van welk merk ze zijn en eventueel welk artikelnummer te hebben?  

Alvast bedankt daarvoor... [;)]
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

bollen neus

Gelijk maar nog 2 TILLIG rijtuigen MAV besteld , de 74535 1ste klas en de 74533 2de klas rijtuig zodat de sleep compleet is nu met 5 rijtuigen.
Ook besteld HELJAN 6057 en 6014 dat zijn DSB rijtuigen tp3 en dan bagage rijtuig Pm DSB HK, te samen met het rijtuig HELJAN 6027 is dat ook de eerste DSB sleep die volledig is.
Nu reeds een hele boel werk aan de winkel voor binnenwerk te schilderen indien nodig, voorzien van figuren en LED verlichtingen te plaatsen, mooie job in de winter, enfin dat kan nu ook al als ge naar buiten even kijkt?[:D]

evan

Onder het motto:  "We doen 'ns gek"

Vandaag een Kittel gekocht van Trix.  



Eigenlijk heb ik een oogje voor de spoor 1 versie van Fein-Models, maar deze oogt ook mooi en staat mooi bij m'n Brekina schienenbussen[:p]

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Michael

Mooi machientje Evan, rijd die zaterdag ook?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Durango

Ik zie hem al pruttelen. Leuk ding zeg.[:D]
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

evan

Ik heb liever niet dat deze pruttelt[:D]

@Michael,  Wie weet[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Mattias

Na een trip naar de Rhein, was ik meteen verkocht van de railpool-traxx'en!
Daarna vond ik ze tegen een klein prijsje op het internet en heb het niet kunnen laten...[:D]

Het gaat om 59952   van Piko, met bedrijfsnummer 186 281-2.

Hij rijdt zeer soepel en is zeer mooi bedrukt. (te vergelijken met 2813 van piko)

Chapeau voor Piko!

www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

bollen neus

citaat:
Geplaatst door bollen neus

Een paar rijtuigen aangeschaft TILLIG MAV 2 stuks nummers 74534 en 74776 en een ACME MAV nummer 52070 voor achter "een" MAV NOHAB versie te kunnen hangen. Heb geen ervaring met merk TILLIG dus hopelijk valt dit mee , van ACME weet ik dat deze zeer mooi afgewerkt zijn. Als het meevalt schaf ik er me nog een paar aan zodat er dan toch al "??n" sleep" ongeveer compleet zal zijn, deze rijtuigen gaan wel geschilderd worden interieur en voorzien van figuren en LED verlichtingen. [:)]



Ik ben zeer aangenaam verrast door de afwerking van deze rijtuigen van Tillig, ook het binnenwerk ziet er hem goed uit en ja er is nog steeds een verschil tussen nog andere merken maar als je naar de prijs kijkt? Of leveringstermijn? Neen al bij al een goede ervaring rijker.[:)]
Er zijn nog 2 onderweg uit Nederland nu een Tillig 1ste en een Tillig 2de klas tijdperk 4 dus een mooie sleep achter de NOHAB M61 zal het wel worden.[:)]

Bert Ossevoort

Mattias,
helemaal mee eens ,zij is ook hier aangekomen,en werkt ook hier hard mee ,

Bert.

Mattias

Ik kom net van er een foto van te maken, zet jij hier voor mij nog een foto...
Ik zet ze nu toch maar [:D]

www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

ERVIN

Knap , Piko is goed bezig en hopelijk blijven ze zo goed bezig , mijn 28ers doen het hier ook nog steeds uitstekend en dat voor die prijs , ze moeten absoluut niet onder doen voor de " grote " merken.[;)]

bollen neus

De drie HELJAN DSB rijtuigen tijdperk 3 zijn deze morgen hier afgegeven,nummers 6027,6057 en 6014. Ook een PIKO DSB post/bagage tijdperk 4 rijtuig kleinschalige productie.Zeer mooi afgewerkt en nu alle zetels schilderen, voorzien van LED verlichtingen, figuren zetten en stroomdoorvoerendekoppelingen opzetten, slepers maken enfin, ik had me voorgenomen om het wat rustiger aan te doen na het model TMY105 Tagekeriet.[:)]

bollen neus

Een set van HERIS gekocht met 2 rijtuigen DSB tp4, rood regionaal vervoer nummer 14524-1/ en 2.[:)]

Durango

Gisteren kwam er imand van Post nl langs. Hij gooide een leuk presentje binnen. Voordat hij
dat deed heb ik uiteraard ook een miniscuul gaatje in de schatkist mogen vullen. Omdat ie zonder geluid is heb ik hem voor heeeeel weinig. Dat geluid komt nog wel.
Het is een 2-6-6-2 met tender in On30.



en met een bekend klein groen doosje.


Enige aanpassingen aan dit gevaarte liggen in het verschiet. Binnenkort vakantie dus.

Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw