Dubbeltractie vroeger.

Gestart door cbx, 13 juli 2007, 15:51:52 PM

rixke rail

citaat:
Geplaatst door Tom

citaat:
Geplaatst door dgrr57

franse versie van deze boek staat op mijn site, deel documentatie. De Nederlandse versie is op komst, maar mijn tekstverwerker heeft het moeilijk met 'Vlaamsch' [:)]
Dus even geduld ...

Ik ben blij dat hij vertaald wordt.



Tom, dat boek bestaat in het Nederlandsch (1929[:I]) hoor, ik heb het, maar Patrick (DGRR57) heeft het op zijn website staan in het Frans, en blijkbaar is hij ook bezig met de Nederlandsche versie in te scannen.

Trouwens in voornoemd boek spreekt men over : "een trein met meervoudige trekkracht".
Edit : foutje verbeterd ! ([:o)])
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

dgrr57

citaat:
Geplaatst door rixke rail

citaat:
Geplaatst door Tom

citaat:
Geplaatst door dgrr57

franse versie van deze boek staat op mijn site, deel documentatie. De Nederlandse versie is op komst, maar mijn tekstverwerker heeft het moeilijk met 'Vlaamsch' [:)]
Dus even geduld ...

Ik ben blij dat hij vertaald wordt.



Tom, dat boek bestaat in het Nederlandsch (1929[:I]) hoor, ik heb het, maar Patrick (DGRR57) heeft het op zijn website staan in het Frans, en blijkbaar is hij ook bezig met de Nederlandsche versie in te scannen.

Trouwens in voornoemd boek spreekt men over : "een trein met meervoudige trekkracht".
Edit : foutje verbeterd ! ([:o)])
Modelspoorse groeten,
Eric.



inderdaad, scannen, OCR'en en dan HTML'en ... [;)]