Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

Henckens seinen

Gestart door tonycabus, 04 februari 2005, 13:33:30 PM

hpmhenckens

Alle belangstellenden voor NMBS seinen.
Henckens deelt U mede dat de site volgens opgave van de webdesigner vanaf ongeveer 15 december operationeel zal zijn. Een beetje vertraging is door ons nog wel te verteren[:I]
Maar let dus wel op want de belangstelling voor de katalogus is over-
weldigend geweest.
Wij rekenen op Uw bezoek aan onze website....tot dan.[:)]
Vriendelijke groeten van HENCKENS Modelbouw te Overloon.

ERVIN

Okay, eerst eens kijken op jullie website, keuze maken wat ik allemaal wil en dan bestellen, zal na nieuwjaar zijn, ik ben wel eens benieuwd.[8)]

thalysken

Kun je de seinen van henckens ook digitaal sturen[?][?][?]

tufken

en ik heb geen cataloog gekregen  [:(!]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Brunel

citaat:
Geplaatst door thalysken

Kun je de seinen van henckens ook digitaal sturen[?][?][?]



Natuurlijk.

hpmhenckens

De seinen van HENCKENS zijn probleemloos digitaal aan te sturen.
Een testje staat op de achterzijde van de katalogus, vraag het schema'tje op bij een medehobby-ist, heel simpel te controleren.
Henckens Modelbouw te Overloon.  SUKSES toegewenst.[:D][:p]

hpmhenckens

Beste Tufken,
Geen katalogus ontvangen van ons ?[:I]
Geen nood mail even je postadres aan ons en je hebt hem NOG DEZE WEEK
on de bus.[:D] hpmhenckens@home.nl[;)]Katalogus is NIET digitaal te verzenden.[:I][:I][:I]
Vriendelijke groet van: HENCKENS Modelbou te Overloon.

hpmhenckens

Wij delen iedereen mede dat onze website nog even op zich laat wachten[:I]omdat we met een enorme computer/internetstoring te kampen hebben gehad. Maar hopelijk is het ongenoegen nu voorgoed verholpen. Mogelijk DIREKT na de Kerst is onze site operationeel en bruikbaar. We schamen ons eigenlijk een beetje,[:I][:I]maar schrijven een en ander toe aan overmacht. Voor straks:
www.henckens-seinen.nl  
info@henckens-seinen.nl

Tot ziens op onze website, met vriendelijke groet van
HENCKENS Modelbouw te Overloon.

thalysken

Als ik dit heb,welke seinen van henckens moet ik dan gebruiken en waar moet ik ze plaatsen[?](u kunt dit bewerken met paint of ...)

Ik rijd AC

Gerolf

Ik denk dat we een ietsje meer informatie nodig hebben, Thalysken ... [}:)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

thalysken

Idd wat onduidelijk.De vraag is:welke seinen van henckens moet ik waar plaatsen.Want aan het station staan er ook altijd seinen.

Gerolf

Het wordt niet echt duidelijker door die tweede tekening. Seinen worden geplaatst volgens een sporenplan (dus bovenzicht).
In MSM heeft Peter Embrechts zowat een jaar geleden een artikelenreeks over dit onderwerp gezet. Ik denk dat je er goed aan doet dat eens te lezen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dgrr57

Voor wie interesse heeft : op mijn site, deel documentatie, kun je voorbeelden vinden zoals dit bij de NMBS gebeurd.
Direkte link : http://www.tassignon.be/trains/RGS-I-III/RGS-I-III.htm#CHAPITRE_II.
Tekst is in het frans maar tekeningen zijn gemakkelijk te verstaan.

Kedeng Kedeng

Thalysken ik begrijp je ook niet echt goed maar ik denk dat
je bedoelt hoe & waar de seinen moeten staan.

Misschien dat de foto van Gerolf je kan helpen:


Koen

Voor de mensen die interesse hebben in de Nederlandse versie, kunnen mij een PM sturen. Helaas heb ik geen website waar ik deze op kan plaatsen (moet hier eens dringend werk van maken [:I]).

mvg
Koen
Nooit te oud om te leren