Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Badge, speldje...

Gestart door brigaboe, 17 mei 2007, 05:23:52 AM

brigaboe

Hoi, de badge van Dimitri vind ik het best gelukt. Qua breedte is ze perfect, maar aan de hoogte 'scheelt' iets. Ik wil ze namelijk op een oude reductiekaart 'zo'n plastieken zoals een bankkaart' kleven. Met photoshop (kopieren en plakken) kan die onderkant onmerkbaar worden verlaagd. NOG BETER echter is om zo'n extra vakje bij te maken waar ook de club kan in vermeld worden !
Voor het bevestigen: een toespeld (veiligheidsspeld voor de taalpuristen) vastgekleefd met sparadrap (juiste neem weet ik niet). Om de badge proper te houden: zelfklevende plasticfolie.

Ik zeg niet dat dit de perfectie is; het voornaamste is dat we elkaar herkennen op een veiling, een ruilbeurs enz..
gr, Pierre

PS1: Ik zou de mensen rond mij eens willen zien als ik ergens zeg:  Kedeng Kedeng en die antwoordt dan: Brigaboe. We mankeren alleen nog een geheime handdruk [:D][:D][:D]
PS2: Ik zal een vb op mijn site zetten onder logo's. Ik zal wel laten weten wanneer het er op staat. Liefhebbers kunnen op eenvoudige vraag als ze het goed vinden rechtstreeks contact opnemen met mij en dan stuur ik hen dat logo door met hun gegevens via e-mail. Ze hebben het dan maar af te drukken. Ik laat nog wel iets weten, want ik heb het momenteel nog even druk.

Willems

En ik heb nu de badge van Dimitri van het net geplukt en aangepast met eigennaam en nickname want deze lijkt mij handig i.v.m bekendheid van nickname i.p.v eigen naam.
Krijgen we dan ook gelijk korting op de beurzen en entreeprijzen????[:D]Dit is geen zunnige hollander hoor ,gewoon een grapje. alhoewel??

Wim Waleboer
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

T03

citaat:
Geplaatst door Willems

En ik heb nu de badge van Dimitri van het net geplukt en aangepast met eigennaam en nickname want deze lijkt mij handig i.v.m bekendheid van nickname i.p.v eigen naam.
Krijgen we dan ook gelijk korting op de beurzen en entreeprijzen????[:D]Dit is geen zunnige hollander hoor ,gewoon een grapje. alhoewel??

Wim Waleboer



Mischien een korting op modelspoormagazine[;)][:o)]
Marc
"I have a train riding in my brain"

trainfreak

Het enige nadeel aan die dat ik maakte is dat de lengte niet in verhouding staat met de hoogte.
Ik heb het namelijk gemaakt om in mijn plastieken houdertje te steken (wie er ook eentje wil geeft maar een seintje)
Spoorse groeten
Dimitri

brigaboe

Hoi Dimitri, ik heb jouw ontwerp een beetje aangepast (Naam club bijgevoegd) en op 8x5 teruggebracht past het perfect op een speelkaart (zelfde grootte als bankkaart). Ik heb voor de grap er al een paar gemaakt en breng deze vanavond donderdag mee naar de MTD.
We kunnen zelfs de kleur van de letters aanpassen aan elke club omdat de .GIF extensie gemakkelijk om te zetten is in .BMP. Zo heeft elke club zijn eigen kleur onder het logo. Welke Nederlandse club eist het eerst het oranje op? [?]
Misschien tot straks, Pierre

Gerolf

Ik heb het speelkaart-model gisteren kunnen bekijken. Ziet er mooi uit, maar waarom moet er zoveel informatie op staan? De tekst wordt er alleen maar kleiner door - en slecht leesbaar dus.
Mijn gedacht: hou het simpel!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw