Uhlenbrock IB

Gestart door MARKLINRIJDER, 23 maart 2007, 17:46:18 PM

MARKLINRIJDER

Wat ik ook doe het lukt me niet om aonder foutmelding het proces te beginnen en beeindigen.

Hij geeft telkens de fout
#9/r .................... (?)
ik laat hem gewoon verder zijn proces doorlopen.
Vervolgens gaat hij even resetten en dan zegt hij me dat er geen communicatie mogelijk is met de IB.
Wat ik me al begin af te vragen.
Zou het niet aan de computer kunnen liggen.

Ik haal mijn oude pc straks weer even boven om daar ook eens het proces op te starten of heeft het er niets mee te maken?

Groetjes,

David

MARKLINRIJDER

Joepie, de IB reageert terug.  Ik heb versie 1.50 er aan gehangen en hij heeft deze geinstalleerd.  Na deze heb ik getracht de versie 1.55 erover te zetten en dat ging weer niet.  Bijgevolg heb ik besloten het bij versie 1.50 te houden.  Het enige dat ik raar vind is versie 1.5 doet het wel en versie 1.55 niet.  Heeft iemand hier een idee van de oorzaak.

Groetjes,

David

INFO

Mogelijk is je data beschadigd, opnieuw downloaden en uitpakken, zou kunnen helpen. Vele gebruikers hebben inmiddels deze versie in gebruik, dus als er echt iets mis mee is, dan stond de IBX-Group roodgloeiend. Maar niets van dat al, dus is het een plaatselijk probleem.
Alleen de waarheid ligt in het midden.