Nieuws:

Nu in MSM 268 PRAKTIJK: Het kasteel Linderhof van NOCH | Zelf lading maken: slabs en knuppels

Hoofdmenu

Even beleefd voorstellen

Gestart door Opi, Vandaag om 14:44:36 PM

Opi

Na +40 jaar komt de interesse terug om met mijn collectie Alte Preussen van Fleischmann wat te gaan doen. Ben ondertussen al naar een aantal beurzen geweest en de digitalisering van mijn dierbaar sets is van "dat ga ik nooit doen" gegaan naar "het zal wel wat werk zijn, maar het is absoluut noodzakelijk".
Voorlopig zijn het plannen, maar de pensioenleeftijd nadert snel. Heb een plan door mijn vader getekend dat ik wil uitvoeren. Rangeerstation met dubbel doorrijspoor. Gezien ik me vastpin op de KPEV zal het te situeren zijn rond 1918-1920, net na WO 1 dus.

Momenteel dus bezig met mijn kennis bij te schaven en heb al door dat mijn vele jaren modelbouwervaring in bouwen en weatheren meer dan van pas zullen komen. De schaal zal alleen evolueren van 1/6, 1/16, 1/35, 1/48 naar 1/87. Ik zal de vergrotingslamp maar al oppoetsen

doomslu

Welkom!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

Welkom Peter.
Veel succes met je project en aarzel vooral niet om ons op de hoogte te houden van foto's en berichten  :) .

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154