Onderdelen spoor I brug

Gestart door Dirky II, 29 april 2026, 22:10:16 PM

Dirky II

20260427_145927[1] by Dirky II, on Flickr

20191014 001 by Dirky II, on Flickr

Ik heb hier nog twee METALEN zijflanken voor een brug (circa 1,4m) zoals die groene op de tweede foto. Er zijn ook nog tal van afwerkingsstukjes bij maar de eventuel koper moet zelf wel nog de nodige onderdelen ontwerpen en maken om met deze delen echt een brug te maken. Ik kan wel foto's leveren die wat duidelijk maken... Mag weg voor de kost van de laser-gesneden metalen onderdelen  zonder btw en dat was 80€...

loco

Heb jouw bericht doorgestuurd naar iemand die volop een spoor 1 baan aan het bouwen is in zijn tuin.
Ik zal het daarna ook plaatsen in een groep van spoor 1 - liefhebbebrs.
Loco

Mijn favoriete websites: http://www.cooltrain.be en https://www.3d-studio.be

Koen

Weer aan een mooi project aan het bouwen. Spoor I is toch iets dat mij blijft intrigeren.
Wie weet schakel ik ook nog ooit over  ::) .

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

Opgepast Koen, want die grotere schalen werken verslavend  ;D  ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Den Eric

Tip, hoe groter de schaal hoe groter de verslaving en onomkeerbaar.
Den Eric

mahtoska1

Citaat van: Den Eric op 30 april 2026, 16:59:10 PMTip, hoe groter de schaal hoe groter de verslaving en onomkeerbaar.
Den Eric

Dat weet ik nog zo niet... :)

SuSke

Jij bent een schoolvoorbeeld van het omgekeerde Pieter.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.