Nieuws:

Nu in MSM 267 TEST: REE Modèles RGP1 TEE | ROCO NMBS 2003 | Hobbytrain SBB Bpm | ROCO NS Blokkendoosrijtuigen | NOCH Gras-Master 4.0 en 4.0 Profi

Hoofdmenu

prijslijst catalogi

Gestart door Griekje, 16 april 2026, 19:15:22 PM

Griekje

Hallo, onlangs kreeg ik de catalogus van Roco in de bus en ook die van Vollmer/Viesmann. Groot was mijn verbazing dat er bij geen enkele een prijslijst was bijgevoegd. Wat heeft het voor zin om zoiets te lanceren ? Ik kan toch niet blind kopen zonder prijsaanduiding ? Kan er iemand hier info over geven aub ? Bedankt op voorhand ! :-\

Metpetergaathetbeter

prijzen opzoeken online.....

Klaas Zondervan

Het probleem zal zijn dat tegenwoordig de prijzen snel kunnen veranderen. Eenmaal op papier gedrukt is het niet meer mogelijk om dat aan te passen.

JerryCrazy

Sommige fabrikanten brengen af en toe catalogi met prijzen uit; Brekina doet dit in de maandelijkse catalogi, terwijl Wiking zowel catalogi zonder prijzen als catalogi met prijzen uitgeeft.
Het hangt echt van de fabrikant af, maar het is niet langer de norm. Zoals Klaas Zondervan zegt, zijn de prijzen variabel en onvoorspelbaar tussen het moment dat het model wordt aangekondigd en het moment dat het op de markt komt.

Griekje

Bedankt voor de info, maar opzoeken online, komaan zeg, dan ben ik morgen nog bezig...

Metpetergaathetbeter

Artikel nr induwen op google afbeeldingen en je hebt verschillende aanbieders meteen......