Nieuws:

Nu in MSM 268 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen | A4-dioramawedstrijd 2026

Hoofdmenu

18 - 19 april 2026 - MOBEXPO

Gestart door renstimpie, 01 februari 2026, 20:00:56 PM

Koen

vervolg

by Koen Vaganée, on Flickr

Nooit te oud om te leren

Martin Welberg

Helaas dit jaar vanwege wat andere zakelijke verplichtingen verstek moeten laten gaan. Bedankt voor de platen Koen!

just4fun

Het stond in de planning dat ik ook langs zou komen maar het overlijden van m'n schoonvader bracht andere prioriteiten naar het agenda. 
Dank voor het beeldmateriaal. 

Paul 

Ronald

Prachtige foto's, Koen! Alle foto's natuurlijk maar van The Mill toch wel in het bijzonder! Je hebt echt goed de sfeer van vooral de kleine werkplaats vastgelegd. Chapeau!  :)

Zo, weer terug op het honk hier. Retourtje van een 570 km maar het was het meer dan waard. Tim en ik waren al langer bezig om een keer naar daar te komen en nu in 2026 eindelijk gelukt. Tim hoorde van de voormalige baan van Jacq Damen die in mijn bezit is en wilde deze graag nog eens geëxposeerd hebben in St. Niklaas. Een verzoek waar ik graag aan heb voldaan.
Warme ontvangst, leuke expo, prima verzorging (broodje voor de lunch? Daar kan een weeshuis 3 dagen van eten!  ;)  ) en een fijne sfeer. Wij komen dan ook graag een keertje terug, deze 1e keer bij het Spoor is prima bevallen. Wij is overigens Ronald Koerts en ondergetekende.

Eigen minpunt voor onszelf; het dak van de zaagmolen is er op de heenweg afgetrild. Het is ook de laatste keer dat we een aanhangwagen gebruiken, te risicovol bij vooral deze baan. We hebben toch weer een uitnodiging gekregen om met deze baan eind dit jaar naar Brugge te komen en als dat allemaal door gaat gaan we in ieder geval met een transporter bus, dat hobbelt en trilt niet zo. Het beschadigde dak overigens op de terugweg goed ingepakt en dat ga ik komende tijd even goed bekijken hoe dat weer stevig aan elkaar te krijgen.
Voordeel van nu was dat we erg veel mensen hadden die de inrichting van de zaagmolen goed bekeken hebben :)

We komen graag nog een keertje terg. Mannen van het Spoor: BEDANKT!!!!  :D

Koen

Citaat van: just4fun op Vandaag om 10:48:56 AMHet stond in de planning dat ik ook langs zou komen maar het overlijden van m'n schoonvader bracht andere prioriteiten naar het agenda.
Dank voor het beeldmateriaal.

Paul

Mijn deelneming en veel sterkte voor jou en je familie, Paul.

Groetjes
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Citaat van: Ronald op Vandaag om 11:13:12 AMPrachtige foto's, Koen! Alle foto's natuurlijk maar van The Mill toch wel in het bijzonder! Je hebt echt goed de sfeer van vooral de kleine werkplaats vastgelegd. Chapeau!  :)

Zo, weer terug op het honk hier. Retourtje van een 570 km maar het was het meer dan waard. Tim en ik waren al langer bezig om een keer naar daar te komen en nu in 2026 eindelijk gelukt. Tim hoorde van de voormalige baan van Jacq Damen die in mijn bezit is en wilde deze graag nog eens geëxposeerd hebben in St. Niklaas. Een verzoek waar ik graag aan heb voldaan.
Warme ontvangst, leuke expo, prima verzorging (broodje voor de lunch? Daar kan een weeshuis 3 dagen van eten!  ;)  ) en een fijne sfeer. Wij komen dan ook graag een keertje terug, deze 1e keer bij het Spoor is prima bevallen. Wij is overigens Ronald Koerts en ondergetekende.

Eigen minpunt voor onszelf; het dak van de zaagmolen is er op de heenweg afgetrild. Het is ook de laatste keer dat we een aanhangwagen gebruiken, te risicovol bij vooral deze baan. We hebben toch weer een uitnodiging gekregen om met deze baan eind dit jaar naar Brugge te komen en als dat allemaal door gaat gaan we in ieder geval met een transporter bus, dat hobbelt en trilt niet zo. Het beschadigde dak overigens op de terugweg goed ingepakt en dat ga ik komende tijd even goed bekijken hoe dat weer stevig aan elkaar te krijgen.
Voordeel van nu was dat we erg veel mensen hadden die de inrichting van de zaagmolen goed bekeken hebben :)

We komen graag nog een keertje terg. Mannen van het Spoor: BEDANKT!!!!  :D

Bedankt Ronald om ons van deze baan te laten genieten. Het is echt een juweeltje !

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Ronald

Graag gedaan. Ik doe en deed het graag en zeg ook altijd; het is niet mijn verdienste maar die van Jacq. Hij zal vast meegekeken hebben  ;)