Fabrikant gezocht ?

Gestart door 59erke, Vandaag om 09:40:19 AM

59erke

Heeft er iemand een idee van welk merk/fabrikant deze HO Flex rails zijn ?
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Metpetergaathetbeter

Metpetergaathetbeter

Soms meer info geven met de lengte helpt ook wel eens.

Metpetergaathetbeter

Wellicht de vraag, zijn er mensen met zulke rails en staat het merk steeds/altijd vermeld op deze rails. Een mogelijkheid verder is, hebben ze ooit voor anderen rails gemaakt?

59erke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op Vandaag om 09:53:53 AMSoms meer info geven met de lengte helpt ook wel eens.
Citaat van: Metpetergaathetbeter op Vandaag om 09:57:59 AMWellicht de vraag, zijn er mensen met zulke rails en staat het merk steeds/altijd vermeld op deze rails. Een mogelijkheid verder is, hebben ze ooit voor anderen rails gemaakt?

Peter veel meer info heb ik ook niet hoor. Lengte van de rails bedraagt 90cm. Er staat geen merk vermeld enkel het opschrift "36" Made In Slovenia".

Ik heb de ongebruikte rails tweedehands kunnen aanschaffen voor een belachelijk lage prijs zonder originele verpakking. Ook de verkoper (een opkoper) had ook geen idee over de fabrikant ervan.

eve

Ik denk MEHANO waarbij de 36 staat voor de lengte in inch (91,44 cm).

Mvg, Erik.

evan

Het is inderdaad vervaardigd door Mehana in SloveniĆ«.  En in de US uitgebracht onder het merk IHC.  vandaar de 36 inch aanduiding.
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

59erke

ok, bedankt voor de hulp iedereen

nmbssncb

Willy