Nieuws:

Nu in MSM 264 CLUB: 60 jaar RMM

Hoofdmenu

Marklin 2026

Gestart door ronny-vdv, 07 januari 2026, 13:03:05 PM

ronny-vdv

Marklin 2026

Het bestand wordt automatisch gedownload.
Mvg,

ronny-vdv

oebr

320 euro voor de goedkoopste loks, en 80 euro voor wagentjes die niet eens op schaal zijn...  Goed bezig ginder in Göppingen.

1 lichtpuntje, die mooie Belgische stomer uit Treignes maken ze nu ook, al moet je er wel meer dan 600 euro voor veil hebben.

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Meester

En niet Belgisch, maar wel heel mooi, de blauwe CSD Papagaai.

Thommy

Citaat van: oebr op 07 januari 2026, 19:19:48 PM320 euro voor de goedkoopste loks, en 80 euro voor wagentjes die niet eens op schaal zijn...  Goed bezig ginder in Göppingen.

1 lichtpuntje, die mooie Belgische stomer uit Treignes maken ze nu ook, al moet je er wel meer dan 600 euro voor veil hebben.

Die type 1?? Gewoon ff afwachten. Ik heb +2j terug die van Trix nieuw gekocht voor -400euro incl verzending van een Franse shop. Dus ik zou even afwachten
Greetz

Thommy

Metpetergaathetbeter

Er werden door Olaerts 2 of 3(veranderde)nr's type1's aangeboden in Genk op de beurs......

Bart12

Na Piko nu ook Märklin die met HLE17 komt, straks ook Roco?  ;D
Deden ze dat nu met de groene HLE28, dan konden ze we ten minste combineren met de ICR rijtuigen waarmee 3 fabrikanten de markt paar jaar terug mee overspoelden. Die prachtige Br186 die Märklin vorig jaar uitbracht mag er namelijk zeker zijn...

the_gold

Je kan mee helpen om de 2808 bij roco aan te bevelen. Dit via mijn draadje onder Belgische modellen.

ronny-vdv

Citaat van: the_gold op 11 januari 2026, 14:51:57 PMJe kan mee helpen om de 2808 bij roco aan te bevelen. Dit via mijn draadje onder Belgische modellen.
Er staat zelfs geen enkel Belgische nieuwigheid bij hun nieuwigheden!

Ook Marklin negeert ook al onze adviezen om de groene M2's tijdperk 4 uit te brengen, waar wel een markt voor is.
Mvg,

ronny-vdv

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ronny-vdv op Vandaag om 20:56:48 PMwaar wel een markt voor is.
jouw invulling en die van Marklin zijn verschillend ......