Nieuws:

Nu in MSM 264 CLUB: 60 jaar RMM

Hoofdmenu

Roco HO NMBS loc + allerlei toebehoren - GERESERVEERD !

Gestart door dieseltje, 05 januari 2026, 22:07:30 PM

dieseltje

Zolderrestanten van wat ooit een poging tot HO modelbaan was..
Misschien kan een handige knutselaar / club hier wel wat mee.

https://www.2dehands.be/seller/view/m2352356798

PeterVG

Sorry maar dit soort van advertenties vind ik een beetje zinloos. Zonder account bij 2dehands krijg je niets te zien. Als je een advertentie plaatst doe dan de moeite om de zaken goed te beschrijven.

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Rochevalien

Die elektronische printen , wat is dat voor merk ? en WAT is het precies? dat lijkt mij eerder een analoog systeem te zijn dan digitale terugmelders .

Ronald

Citaat van: PeterVG op 06 januari 2026, 07:25:57 AMSorry maar dit soort van advertenties vind ik een beetje zinloos. Zonder account bij 2dehands krijg je niets te zien. Als je een advertentie plaatst doe dan de moeite om de zaken goed te beschrijven.

Helemaal mee eens.

raf

gerrit die twee met die ronde gelijkrichters zijn stroomdetectie modules van litfinski als ik me niet vergis
de andere met die relais zijn litfinski keer lus modules
die twee kleintjes lijken mij wissel decoders van dezelfde fabrikant

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Boemeltrein

Als je een account moet aanmaken op Tweedehands om de spullen te kunnen zien zal je veel kandidaatskopers missen, ikzelf moet Tweedehands niet door de "slechte" kopersbescherming en dat daardoor al velen bedrogen zijn, een Tweedehandsaccount aanmaken, No Way!
Vivez le jour, Dormez la nuit, Voyagez en Wagons-Lits.
You can't buy happiness but you can buy model trains and that's pretty close.

doomslu

Je hoeft geen account te hebben om de advertentie te zien.
De reden waarom de link niet werkt voor ons is omdat Benny linkt naar zijn account.
Als Benny dat zou willen kan hij makkelijk een link naar de advertentie plaatsen hoor.

Een tip: het nummer is m2352356798  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Klaas Zondervan

Het blijft een onhandige manier van doen. Op beneluxspoor is het niet toegestaan om naar een andere verkoopsite te verwijzen, daar moet alle informatie op het forum te zien zijn. En terecht, vind ik.

755philippe

De terugmelders is een bmd16n van Huib Maaskant. Is een nederlanderdie deze printplaten verkoopt en deze kun je dan met de nodige componenten solderen.
Mvg
755philippe

Rochevalien

De hele zooi staat ondertussen gereserveerd  , dus einde verhaal hier.

dieseltje

Sorry voor de onhandige manier van aanbieden, dacht dat dit met verschillende foto's makkelijk was, maar blijkbaar dus niet :-(..
Alles is ondertussen inderdaad gereserveerd.