Nieuws:

Nu in MSM 263 BANEN: 'T Frietkot | Kesselstein

Hoofdmenu

Nieuwe motor voor desiro

Gestart door edemul, 21 december 2025, 23:47:40 PM

Klaas Zondervan

Citaat van: rgp op Vandaag om 12:30:42 PMEen product bestemd voor een Europese verkoper moet voldoen aan bepaalde hogere kwaliteitseisen.  De producten met goede kwaliteitseisen maar niet goed genoeg worden gedumpt bij de grote online-verkopers.

Het ziet er hetzelfde uit, maar al de rest is verschillend.
In bericht #5 geeft Saskia een link naar een motortje bij Aliexpress.
Bij micromotor.nl en bij tramfabriek.nl vind ik motortjes die er exact hetzelfde uitzien, maar wel 3 keer zo duur zijn.
Zijn die duurdere dan echt beter, en hoe kan je dat zo zeker weten?

Ik ben van plan om er een paar bij ali te bestellen, gewoon om te zien wat het is.

Rangeerduivel

Citaat van: eve op Gisteren om 21:42:56 PM
Citaat van: ERVIN op Gisteren om 20:25:13 PMMotor van Ali express?? >:(  En dan kost dat stel nog zoveel!! Man man...het is om te  :'(

Wat is er mis met "Motor van Ali express??" ?
Ik leer graag nog iets bij.

Mvg, Erik.
Erik,
Erwin beweert niet dat de motor van Ali niet goed is, maar vraagt zich af of de prijs van zo'n motortje de hoge kostprijs van zo'n desiro wel verantwoordt...

;)

Metpetergaathetbeter

Ik vroeg ooit eens aan een vertegenwoordiger om een dummy loc uit te brengen. Hij antwoorde er zou nauwelijks prijsverschil zijn en waarom koop je niet eentje met motorisatie. Verwijder je aandrijving/motorisatie en....... je hebt een dummy en bovendien veel wisselstukken

Klaas Zondervan

Het bestellen bij Ali is geheel de mist in gegaan. Bij het afrekenen moest ik eerst mijn e-mailadres invullen en daarna een code die ze op dat e-mailadres zouden toesturen.
Maar nu na een paar uren is die code nog steeds niet gekomen. Zo win je geen klanten.