Nieuws:

Nu in MSM 263 TREINSAMENSTELLING: De Autozug autoslaaptrein Berlijn – Bordeaux

Hoofdmenu

Van Biervliet Reeks 59 probleem.....

Gestart door Meester, 06 december 2025, 10:04:54 AM

Meester

Wat een samenwerking !

Eindelijk is door de tomeloze inzet van Dirk, Jonas en mijn kennis Harry het gelukt om de Van Biervliet geheimen te ontrafelen en de Reeks 59 aan de praat te krijgen.

Hiervoor aan alleen mijn Hartelijke Dank.

De frontseinen werken, de sluitseinen kunnen aan/uit, de cabine verlichting brand en gaat uit bij rijden, het derde frontsein kan onafhankelijk aan/uit en de powerpack werkt.

En mede door het plaatsen van een ESU luidspreker komt er nu ook fraai ESU geluid uit, na wat aanpassen van Treble en Bass.

Zonder de inzet van vele was dit nooit gelukt.........

Zal ik nog een Biervliet Reeks 51 kopen  >:(

Groeten Peter

Meester

Nog een nagekomen ontdekking tijdens het proefrijden. In de rangeerstand gaan nu ook de frontseinen een beide zijden branden, naar keuze 2 of 3 lampen.

Tot slot nog een bericht van Van Biervliet. Omdat ze absoluut niet weten hoe decoders met hun locomotief samenwerken mag ik mijn locomotief op mijn kosten kosten inzenden voor het plaatsen van een Biervliet/ESU decoder "met de geheime data".
Gelukkig is dat nu niet meer nodig.........

Metpetergaathetbeter

Of hoe maak je je eigen reputatie kapot.....voor aalmoezen te willen verdienen........ ik ken geen winkelier/treinbouwer die met zo'n arrogantie handel drijft. Hij verkoopt in zijn ogen genoeg, maar is blind dat hij nog veel meer had kunnen verkopen