Nieuws:

Nu in MSM 262 REPORTAGE: Smalspoormodelbouwdagen 2025

Hoofdmenu

MSM 262

Gestart door doomslu, 22 oktober 2025, 18:31:42 PM

VBS

Mooi nummer weer ,
wat ik miste is een verslag van de tentoonstelling van MSM in Leuven ,helaas kon ik er niet bij zijn dus een verslag van hun eigen expo daar had ik wel op gehoopt en foto's van de wedstrijd mini baantjes en de diorama's want ,zeker de diorama wedstrijd daar is weinig van te zien in alle mooie filmpjes die ik heb gezien over de expo.
Bert.
Modeltreinen met Belgische sfeer ...

doomslu

Alle teksten en foto's voor MSM 262 werden aangeleverd bij de drukker voor het weekend van de expo. Het was dus niet mogelijk om een verslag te brengen in dit nummer.
Niet getreurd echter, het verslag komt in nummer 263. Nog even geduld dus.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

oebr

op een beurs staan toch geen banen?  ik had het echt over verkoopsbeurzen, inhakend op wat Guy schreef over het gedeelte beurs op de expo. Op een expo maakt het inderdaad niet uit of er al dan niet handel kan plaats vinden of niet.

M'n punt is dat als standhouders het echt zo leuk vinden om stand te houden op verkoopsbeursjes ze toch zullen moeten zorgen voor wat toeloop daarheen.
Wie niet zaait kan normaliter ook niet oogsten.

Van Junglinster ben ik met een koffer vol teruggekeerd, van 't zoet water met lege handen. Maar in Luxemburg waren het echte uitverkopers en borsiers die tafels hadden gehuurd, geen verslaafden (op Margot na, maar dat is in feite een winkelierster). Voilà.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992