Nieuws:

Nu in MSM 263 TEST: Bar-Bistro-rijtuig L.S.Models | Roco-set met drie NMBS goederenwagens | PIKO NS 652 'Bakkie' | Exact-Train stortwagen Type 1215B0

Hoofdmenu

MSM ACTIE 2025 (is er al iets in de voorbereiding?)

Gestart door XA4, 17 mei 2025, 10:53:22 AM

doomslu

Inderdaad Roland, begrijpend lezen is moeilijk. En rekenen ook zeker?  ;D
Volgens mijn rekenmachine is 224 x 800 = 179200. Dat zijn 6 cijfers! Zoals Sicco al schreef.

Je zit met hoge prijzen, omdat het spoor 0 is. En ook de Franse markt is veel groter dan de Belgische.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Citaat van: Herwig op Vandaag om 18:58:29 PMPeter,

Zou het aub misschien mogelijk zijn om her-en-der (hulp-)werkwoorden en andere woordjes toe te voegen, alsnog. Met dank bij voorbaat. Dan zou het beter gaan om uw geëerd bericht enigszins beter te begrijpen, wellicht.

citaat:  "Een leuk model een blauwe generator/bagage kunnen zijn van LSM die toch oplagen maakt van 150 stuks. Deze zou een veelvoud aan bestellingen kunnen opleveren. Zouden toch meerkost de dakstructuur op zitten"
Het is helaas een fenomeen van deze tijd.
Zo goed als niemand leest eens na wat hij geschreven heeft.  :(
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Herwig

Citaat van: rgp op Vandaag om 19:33:01 PMBegrijpend lezen is duidelijk voor sommigen te moeilijk.         Begrijpend schrijven ook, soms ...

@Boemeltrein: 280.000 is de    VERKOOPinkomen.   ?

@Sicco:  ik weer   (beweer of weet?) dat men in Nederland vrij direct is, maar het wordt belachelijk als blijkt dat je niet gelezen of begrepen hebt wat ik geschreven heb.
Dus in detail: De BR55 in schaal 0 wordt door Lenz uitgebracht met rood chassis en beschrifting. Voor DEZELFDE verkoopprijs werden 25 stuks, door een Franse fabrikant/verkoper, aangeboden met een ZWART chassis en ZONDER beschrifting. Reden: om er een 040D van de SNCF te maken.
Diezelfde fabrikant slaagt er in om 224 stuks aan 800 euro te laten produceren.  Diezelfde laat een 140c produceren voor 700 euro, hier in  Belgie  miet je 5000 euro betalen voor een vergelijkbare loC 😡.
Trek jullie conclusies maar zelf.
Roland

Sicco

De grap is dat je voorbeelden geeft die mijn punt onderschrijven, dus wie leest er nou niet?
224 x 800 euro is toch een bedrag van 6 cijfers, precies wat ik zeg... Nog even afgezien van dat een model van 800 nou niet precies iets is voor MSM hè....

Je obscure voorbeeld van die spoor 0 stoomloc (ook niet iets voor MSM hè) geef je zelf aan dat wordt meegelift op een andere productie, ook precies wat ik zeg? En bovendien, die modellen kosten 1500 euro, keer 25 is.... nog steeds een bedrag van vijf cijfers, precies wat ik zeg?

Je moet en zal het met iedereen oneens zijn hier. Je moet perse tegen me in gaan, kiest daarbij irrelevante en obscure voorbeelden, die bovendien onderschrijven wat ik zeg. Hilarisch

rgp

Ja sorry, ik heb het overprijsde HOwereldje al lang vaarwel gezegd.
En idd MSM zou beter HOSM noemen of "dozenkopers"

Roland
Ergens tussen Vlaams Brabant, Ardèche en Zuid Frankrijk
NMBS en SNCF Sud Est
H0 en 0