Nieuws:

Nu in MSM 256 TEST: Hupac T5-wagen van Fleischmann en Roco * NOCH Gras-Master Profi 3.0 Limited Edition

Hoofdmenu

meerdere multimousen aansluiten

Gestart door raf, 17 april 2025, 11:26:45 AM

raf

ik rij met een digikeijs 5000 centrale en ik zou daar meer dan een multimouse op willen aansluiten .op de roco boosters is er een speciale poort waar je slave mousen kunt aansluiten iemand dit reeds gedaan bij de digikeijs 5000

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

renstimpie

Als je van de Xbus poort naar een splitter gaat, werkt dit zonder probleem

6 & 7 december 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026
12 & 13 september 2026 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR

raf

ja ik ga van de roco booster ook naar een splitter maar aan die poort zijn niet alle kabels aangesloten

eens kijken in de handleiding hoe en wat het werkt want ik wil geen van de onderdelen op blazen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Ronald

Op de DR5000 heb je een bus voor deze regelaars. Dan ga je niet meer via je boosters nu maar via de bus van de DR5000. De handleiding mocht je die nodig hebben is te vinden:

- https://www.modelspoorgigant.nl/handleiding/DR5000.pdf?srsltid=AfmBOooRVUTuKONI_fTyeGhbzTehF2dFEM3hvgqYajtXEkkYVWGWS4jc

renstimpie

Citaat van: Ronald op 17 april 2025, 19:15:55 PMOp de DR5000 heb je een bus voor deze regelaars. Dan ga je niet meer via je boosters nu maar via de bus van de DR5000. De handleiding mocht je die nodig hebben is te vinden:

- https://www.modelspoorgigant.nl/handleiding/DR5000.pdf?srsltid=AfmBOooRVUTuKONI_fTyeGhbzTehF2dFEM3hvgqYajtXEkkYVWGWS4jc

Idd..  dit is de X-bus.  en je kan er zo'n splitter aanhangen zonder probleem.  De vraag was toch van een DR5000  ipv een roco booster?

Dus van je X-bus met een kabel naar een splitter en vandaar kan je dan naar twee roco-muizen.  of zelfs een lenz-handregelaar omdat dit toch hetzelfde is.
6 & 7 december 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026
12 & 13 september 2026 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR