Kurk, of andere ondergrond voor rails

Gestart door Frans1968, 29 december 2006, 20:43:59 PM

n/a

citaat:
Geplaatst door Janssfs

Zo bedoelde ik het niet [:D]
Maar misschien kan de snelle medewerkster van Turnhout desnoods een belleke doen naar Wondelgem[:p]
Jan



Jan ge ze ne slimme mens [;)]

dancer

de rubber lijkt me toch wel het meest dempend tegen het geluid... amai dat moet nogal een groot verschil zijn (maar wil het wel eens zien en horen)

T03

Locorail,

Kurk op rol en platen hier in het Brusselse zeker in 3 brico's te verkrijgen. Misschien leggen ze nooit kurk in Wondelgem !

Groetjes
Marc
"I have a train riding in my brain"

n/a

citaat:
Geplaatst door T03

Locorail,

Kurk op rol en platen hier in het Brusselse zeker in 3 brico's te verkrijgen. Misschien leggen ze nooit kurk in Wondelgem !

Groetjes
Marc



Marc & anderen

Heb vandaag telefonisch contact gehad met Brico Turnhout.
Men wist mij te vertellen dat de kwestieuze kurk altijd op voorraad was en is bij hen.

Besluit: In Brico Schoten zien ze me nooit meer, de bereidwillige en
        OH zo vriendelijke medewerkers  zullen er wel niet van  
        wakker liggen.Als hun pree er op het einde van de maand  
        maar ligt.Meer interesseert hun waarschijnlijk niet.

Toch bedankt voor de info.

Spoorse Groetjes


Brunel

Zijn er geen grotere en kleinere Brico's met dito assortiment? Ik heb een tijd geleden ook kurk gehaald in Turnhout, nadat ik elders in Belgi? niet was geslaagd.
Werd wel wat dure kurk ja, maar in Nederland zijn die rollen nu eenmaal niet meer te koop. Plakken sommige mensen in Belgi? dat nog altijd tegen de muur?

just4fun

citaat:
Geplaatst door Brunel

Plakken sommige mensen in Belgi? dat nog altijd tegen de muur?


Ge kunt het ook onder parket (al dan niet laminaat) leggen om het geluid te dempen of de thermische kwaliteiten van kurk tegen koude van de vloer uit. Of gewoon als vloerbedekking.
Groet,
Paul