Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

MSM 246

Gestart door Michael, 27 april 2024, 19:05:29 PM

Metpetergaathetbeter

Luc D. reageerde en plagerige reactie was een beetje zijn richting uit  ;)

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 mei 2024, 17:18:18 PMLuc D. reageerde en plagerige reactie was een beetje zijn richting uit  ;)
Ik snapte 'm hoor!  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

rgp


Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 10 mei 2024, 20:00:31 PMIk snapte 'm hoor!  ;D
Daar twijfelde ik niet aan  :)  ;)

Metpetergaathetbeter

#19
onze 246 nog eigenlijk niet besproken ....

Mooie baantjes(waarvan de ene al meer in lmijn interessesfeer viel dan andere.....

Met Terminus werd mijn honger van de vorige keer ruimschoots gestild(tijdperk 4-5 zijn mijn favoriete) Maar een leuke baan uit een ander tijdperk ....kan ook bekoren.

Ik ben niet geintersseerd in Trams maar Geuzendreef vond ik heel leuk

Verbouwtip ombouwen goedkoop leuk hoewel(mits mogelijk)....eerder gaan zoeken in een kapotte duurdere(het overkomt ons allemaal)wagon verbouwen het resultaat zou wellicht net iets fraaier zijn.

Belgisch Atelier Wagons remember eerder opmerking tijdperk heel leuk(mijn favoriete is Belgisch, maar iets fraais van elders ja-kan ook en zeker als het indrukwekkend eenvoudig betreft)

Samenstellingen 2 (als je die goederenwagons meetelt) nooit genoeg......Bovendien leuke beoordeling van die goederenwagons waarvan ik die eerdere versie van had. 

veel zelfbouwtips m.a.w. een leuke MSM


doomslu

Tof! Iemand die feedback geeft.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *