Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

2e Dutch US modelbaan Convention 6/7 april 2024

Gestart door Dutch US Convention, 01 januari 2024, 13:20:29 PM

Dutch US Convention

Hallo luitjes,

Zoals misschien al bekend houden wij, de stichting Dutch US Convention, voor de 2e keer een Amerikaanse Conventie in Nederland. Vorig jaar was die in Aalten, deze keer zijn we verhuist naar Ulft en wel in het "DRU Industriepark". Daar hebben we de beschikking over de SSP hal daar die 5000 vierkante meter groot is.

Wat kunt u verwachten? Een 30+ aantal modelbanen in alle soorten en maten en alleen maar met Amerikaans thema. Hoofzakelijk Noord-Amerikaans maar ook wat Zuid en mogelijk Canadees. Daarnaast winkeliers en importeurs met hun mooie producten, en natuurlijk ook technische ondersteuning en digitale techniek.

Oorspronkelijk was de datum in februari en die is nu per abuis in de nieuwste MSM uitgave terecht gekomen. Dit had niet gemoeten en inmiddels de redactie al op de hoogte gesteld.

Dus:   NIET OP 24/25 FEBRUARI IN AALTEN MAAR DE CONVENTION IS OP 6 EN 7 APRIL 2024 IN ULFT NL!!

Entreeprijzen komen spoedig op onze site evenals de praktische informatie voor uw bezoek aan onze Conventie. We zullen daar melden hoe het beste per auto, bus en trein naar ons toe te kunnen reizen.
Kijk op www.dutchusconv.nl en hou deze goed in de gaten voor de info die snel zal volgen.

Wij hopen zeker de een of ander van jullie bij ons te mogen begroeten. Tot dan!

Uw organisatie, Ronald Halma en Ronald Koerts.

PS Onderstaande flyer is hoge resolutie en downloadbaar. Verspreiding wordt zeer op prijs gesteld :)

Flyer2024hires by Ronald Halma, on Flickr
Organisatie van de Dutch US Convention. Kijk op www.dutchusconv.nl

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Klaas Zondervan

Hier kreeg ik eerst de melding dat de website te lang op zich liet wachten, maar een paar seconden later opende hij toch.

ramdani

ik krijg deze melding:

Deze site kan geen beveiligde verbinding leverenwww.dutchusconv.nl gebruikt een niet-ondersteund protocol.
ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH

Ronald & Ronald zullen het wel oplossen ;D ;

mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

Dutch US Convention

Bedankt mannen. Inderdaad zie ik dat de SSL niet actief staat.... Strato. Wat een kut bedrijf. Dit soort dingen hebben we dus continu en ik heb spijt hier ooit aan begonnen te zijn bij deze vreselijke firma. Ik ga er achteraan :)

Link die altijd werkt: https://us-modelbaan-convention-ned.nl/
Organisatie van de Dutch US Convention. Kijk op www.dutchusconv.nl

Dutch US Convention

Het werkt weer als vanouds. Eerste keer laden duurt altijd wat langer, dat was ook altijd al zo. Verder werkt het nu weer goed.

Organisatie van de Dutch US Convention. Kijk op www.dutchusconv.nl

Dutch US Convention

Hallo allemaal,

De lijst met modelbanen en winkeliers is weer bijgewerkt. Ziet er nog steeds prima uit vinden wij. Als alles vaststaat zal het plan van de hal online komen. verwachting is in de loop van februari.
Organisatie van de Dutch US Convention. Kijk op www.dutchusconv.nl

D_Loc

Ik ben op zaterdag op de expo geweest en heb van enkele banen video opnames gemaakt.
Hierbij de eerste video:
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

ronaldk


D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Rangeerduivel

Stuk voor stuk mooie filmpjes Dirk,
Enkel die achtergrond-beurs-zaal geluiden vallen wat tegen....

 ;)