Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

La Fabrique (1:87, 0.16m2)

Gestart door Tothebeach, 31 augustus 2023, 09:21:05 AM

sdz1976

Vind de eerste het mooist.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Kautenbach

Ik zou gaan voor de "te brote voor de beperkte rijd" baan, dan wat meer/ langer tijd nemen ;D

Jappy

Het eerste ontwerp vind ik toegegeven wat minder interessant. De andere daarentegen ben ik fan van! Je vorige projectje met suikerbieten was zeer sfeervol dus zou leuk zijn als je naar dat thema terugkeerde. Maar dat laatste klinkt ook wel leuk! Een dorpje met een koffiebedrijf, een keer iets tropisch... Dat is vrij uniek en zou goed bij jouw stijl passen.
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

Tothebeach

Die laatste komt er zeker aan, maar om even wat te oefenen met wat electronica en een ander vorm van bouwen van de basis, wordt eerst één van de andere drie gebouwd. In de voorbereidingen hiervoor zijn er al wel wat spullen aangeschaft. Het huidige materieel vroeg om uitbreiding en ondersteuning voor alle komende diensten. Zodoende heb ik enkele aanbestedingen uitgeschreven, waarop vanuit de UK enthousiast gereageerd werd. Ook een kleine Nederlandse leverancier kon een duit in het zakje doen  door voor een schappelijke prijs een casco aan te bieden.



Al met al lijkt het me dat er aan het einde van dit jaar voldoende materieel is om de dienstregelingen goed te kunnen voorzien en voor spontane calamiteiten heb ik een kleine reserve achter de hand.
Nu nog wat passende onderstellen kopen, waaronder ook 1 voor het onderstaande tramstel.



Groet,
michel