Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

Ervaringen Fleischmann draaischijf icm Littfinski TT-Dec

Gestart door Cozzy, 25 mei 2023, 13:11:29 PM

Cozzy

Hallo,

Ik ben mij aan het oriƫnteren op de aanschaf van een draaischijf (bij voorkeur een Fleischmann 6052/6152).
In geval van zo een Fleischmann schijf weet ik dat er eea dient aangepast te worden om ze digitaal te kunnen gebruiken (aansturing naar de #sporen, ompoling van de brug).
 
Ik ben op het net deze oplossing tegen gekomen van Littfinski en ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die hier gebruik van maken en wat hun ervaringen ermee zijn.

Alvast bedankt!
Groet,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

voske

beste
ik gebruik hem en vind hem super de draaischijf zelf hoeft niet aangepast te worden en tesamen met de DuurStroomOmschakelaar en een beetje geduld draaid het heel goed ik bedien hem tesamen met iTrain
met vriendelijke groeten
Voske

Cozzy

Hoi Pascal,
bedankt voor je feedback!
Mijn plan is om deze combi Fleischmann draaischijf / TT-Dec / iTrain ook te gaan gebruiken.
Fijn om te horen dat dit naar behoren werkt. Als ik zover ben kom ik mogelijk nog eens aan je mouw trekken voor wat extra uitleg.
Misschien al een vraagje wat me nu al bezig houdt: is er een bezetmelding op de draaibrug zelf voorzien via de TT-Dec?

groetjes,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog


voske

beste
op de TT-Dec zelf is er geen bezetmelding maar het is mogelijk via de gewone bezetmelders kijk maar alvast naar de handleiding het staat er duidelijk uitgelegt
met vriendelijke groeten
Voske