Nieuws:

Nu in MSM 264 PRAKTIJK: Modelbouwkunst in een doosje, deel 2 | Sluitverlichting op goederenwagens | De NS Railhopper | Opwaarderen van een startset-wagen

Hoofdmenu

Admins

Gestart door eve, 25 november 2022, 19:36:07 PM

Metpetergaathetbeter

Bestaat de mogelijkheid niet degene die de advertentie startte ze ook verwijderd?

Het probleem dacht ik dat sommige zonder 1 naam te noemen vroeg te verwijderen om daarna net hetzelfde opnieuw weer te posten......zo blijf je bezig ......

Metpetergaathetbeter

Of een termijn in te stellen ik zoek/ gevonden, te koop/verkocht na 1 maand automatisch te verwijderen

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op Gisteren om 19:49:31 PMHet probleem dacht ik dat sommige zonder 1 naam te noemen vroeg te verwijderen om daarna net hetzelfde opnieuw weer te posten......zo blijf je bezig ......

De reden die ik verzweeg is nu toch bekend....gelukkig geen naam! ;D

;)

Metpetergaathetbeter

....je moet maar vragen he?...

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op Gisteren om 20:01:03 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op Gisteren om 19:49:31 PMHet probleem dacht ik dat sommige zonder 1 naam te noemen vroeg te verwijderen om daarna net hetzelfde opnieuw weer te posten......zo blijf je bezig ......

De reden die ik verzweeg is nu toch bekend....gelukkig geen naam! ;D

;)
bij misbruik niets meer te koop kunnen aanbieden zou een oplossing zijn.....

gardevil

Is er geen mogelijkheid om binnen het forum berichten automatisch te laten verwijderen.  Is volgens mij een mogelijkheid en kan denk ik per topic. 
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Michael

Citaat van: gardevil op Gisteren om 22:23:56 PMIs er geen mogelijkheid om binnen het forum berichten automatisch te laten verwijderen.  Is volgens mij een mogelijkheid en kan denk ik per topic.

Zo gebeurd dat ook op het forum.beneluxsppoor.netz, erg handig en het blijft goed overzichtelijk
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Bovenaan deze pagina staat 'Ongelezen berichten'. Ik vermoed dat 99% van de forumgebruikers deze knop gebruiken als ze het forum openen. Dan val je nooit op berichten die daar al jaren staan te bestoffen.  ;)  :D

Ik verwijder wel alle berichten waarvan de auteur me verzoekt deze te schrappen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *