Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

MSM ACTIE 2024

Gestart door the_gold, 19 november 2022, 14:16:42 PM

Murphy

Citaat van: lilliput op 19 maart 2024, 12:45:46 PMHeb onlangs een serie 91 gekocht die bleek een probleem te hebben bij het rijden (schuurde en piepte als een versleten deur). Heb hem teruggestuurd en prompt een nieuwe en goed werkend model in de plaats gekregen. Dus denk ik niet dat hiermee VBV zich onttrekt aan de waarborg, integendeel.

Dan mag je u gelukkig prijzen,
heb daar niets van gemerkt voor mijn E-loc's reeks 22 & 23, idem voor de Hld reeks 55.
Zelf alles betalen of vervangprullen. Wat een waarborg. Duhhh
MSM lidnummer 93911
ODB  lidnummer   2283

Metpetergaathetbeter

Hij maakt die toch op bestelling,in principe blijft hij toch met geen stock zitten.Betalingen gebeuren toch bij bestelling......

lilliput

Citaat van: Murphy op 19 maart 2024, 16:06:53 PM
Citaat van: lilliput op 19 maart 2024, 12:45:46 PMHeb onlangs een serie 91 gekocht die bleek een probleem te hebben bij het rijden (schuurde en piepte als een versleten deur). Heb hem teruggestuurd en prompt een nieuwe en goed werkend model in de plaats gekregen. Dus denk ik niet dat hiermee VBV zich onttrekt aan de waarborg, integendeel.

Dan mag je u gelukkig prijzen,
heb daar niets van gemerkt voor mijn E-loc's reeks 22 & 23, idem voor de Hld reeks 55.
Zelf alles betalen of vervangprullen. Wat een waarborg. Duhhh

Kan alleen maar zeggen wat VBV gedaan heeft met de 91, heb hetzelfde voorgehad als jij met de 55, maar mensen leren nu eenmaal bij uit ervaring denk ik. Zullen wel zien. Dien wel te zeggen dat VBV één van de weinigen is die regelmatig nieuwe Belgische modellen uitbrengt zoals onlangs de serie 51/Type 200 en de kritiek bij MSM was toch over het algemeen positief en de prijszetting is in deze huidige tijden nog redelijk te noemen.

Metpetergaathetbeter

Van een loc die je als MSM-loc aanbeveelt ga je als tijdschrift geen slechte commentaren geven denk ik zo luidop! Dat is in je eigen vel snijden !

Floris

hé ja leuk laten we t hele vbv-verhaal nog eens voor de negentiende keer helemaal gaan doorkauwen! zinnin! 8)

Rangeerduivel

#155
Citaat van: Floris op 20 maart 2024, 14:58:00 PMhé ja leuk laten we t hele vbv-verhaal nog eens voor de negentiende keer helemaal gaan doorkauwen! zinnin! 8)

Ja, want de 60 euro die mij 2 weken geleden werd aangerekend voor 2 draaistellen v. 55 + verzending was omdat ik er ZINNIN had....niet omdat de eerdere defect waren natuurlijk...
Garantie...waar garantie...? tot aan de deur!
>:(

Murphy

Kan maar één ding zeggen,
VBV zal aan mij niets meer verkopen.

Hij heeft mij al genoeg in't zak gezet.  >:(  >:(  >:(  >:(
MSM lidnummer 93911
ODB  lidnummer   2283

stoomlokje

Zeg, beste mensen,
 het gaat hier wel over het nieuwe MSM model 2024 hé, al die andere discusies zijn al genoeg gevoerd, en weten we al, zodus off topic, of willen jullie nog meer leden van het forum wegjagen?
grtjs

SuSke

Citaat van: Murphy op 21 maart 2024, 16:50:38 PMKan maar één ding zeggen,
VBV zal aan mij niets meer verkopen.

Hij heeft mij al genoeg in't zak gezet.  >:(  >:(  >:(  >:(

't  zal misschien aan je roepnaam liggen   ::)  ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

rgp

#159
Saskia,

Een forum is om te informeren en de informatie up to date te houden.
Gezien dat de perikelen uit het verleden duidelijk niet tot ieders tevreden opgelost werden en er geen bewijs is van een structurele verbetering, is het logisch dat die terechte frustraties terug het levenslicht zien

Roland

rgp

#160
Sicco en Evan,

Als je iets wil verkopen en dus een markt wil creëren, moet je natuurlijk iets te verkopen hebben ! En laat dat nu juist het probleem zijn.
Als die vertegenwoordigers nu eens hun job deden, zouden we al een stap vooruit zijn.
Het is vandaag "normaal" dat je een model voorbestelt op basis van een ... foto. Wacht je dan moet je wachten tot een ruilbeurs.
Het is niet nieuw. Meer dan 30 jaar geleden kwam Marklin met de ertswagens; NMBS, CFL en SNCF. In de club hadden we een bestelling van 104 stuks. Wat bleek ? Voor dat de folder van nurnberg beschikbaar was, had de winkelier zijn bestelling moeten doorgeven, we waren te laat !
Een gesprek met Eric Goris leverde niets op, de 12 SNCF exemplaren konden we niet meer kopen.
Als men die mentaliteit aanhoudt, zal er nooit zogezegd interesse zijn, maar dat is ENKEL de fout van winkeliers en vertegenwoordigers !

Roland

doomslu

Citaat van: rgp op 22 maart 2024, 10:57:36 AMSaskia,

Een forum is om te informeren en de informatie up to date te houden.
...

Roland

Klopt, daarom zal ik alle irrelevante informatie die in dit draadje niets te zoeken hebben maar beter eens uitmesten denk ik.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

RUNE

Ik heb een mooi voorstel: DE MAAND APRIL NIET KLAGEN EN ZAGEN! En dit is geen april-grap. Wie doet mee? :)

ceuleer

Citaat van: doomslu op 22 maart 2024, 11:18:30 AM
Citaat van: rgp op 22 maart 2024, 10:57:36 AMSaskia,

Een forum is om te informeren en de informatie up to date te houden.
...

Roland

Klopt, daarom zal ik alle irrelevante informatie die in dit draadje niets te zoeken hebben maar beter eens uitmesten denk ik.

Doen ! Het zijn ook altijd dezelfde die oude koeien uit de sloot halen.

Brossel

Citaat van: RUNE op 22 maart 2024, 11:34:52 AMIk heb een mooi voorstel: DE MAAND APRIL NIET KLAGEN EN ZAGEN! En dit is geen april-grap. Wie doet mee? :)

Juist, niet mauwen maar modelbouwen!

En hier terug naar die fraaie 2244.  ;)

Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!