Nieuws:

Nu in MSM 246 TEST: Mistral 69 TEE rijtuigen van Arnold * ARS-Alltmann autotransporters van Roco

Hoofdmenu

Help!!!

Gestart door Rangeerduivel, 12 februari 2022, 12:52:48 PM

MickeyMouse

#45
Ik vermoed dat dit de Edge-browser is.
Favourites-balk of bookmark-balk doe je weg met ctrl+shift+B.

Klaas Zondervan

Het is zeker Edge. Het beeld ziet er precies zo uit als op mijn laptop. Behalve die extra balk dan, die krijg ik niet tevoorschijn. Control+B doet bij mij niks.

Rudy, wat heb je veel tabbladen openstaan.

doomslu

Ik gebruik Edge nooit, maar nu even geprobeerd.
Bij mij doet ctrl shift b dat extra balkje verschijnen of verdwijnen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Klaas Zondervan

Aha, dat werkt bij mij nu ook. Ik vergat de shift.

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 13 februari 2022, 16:48:20 PM
Die tweede balk is je bookmark balk. Die zou moeten weggaan (en terugkomen) met crtl+b.
Citaat van: doomslu op 13 februari 2022, 16:48:20 PM
Bij mij doet ctrl shift b dat extra balkje verschijnen of verdwijnen...

Dat is nu bij mij ook het geval, weg is die tweede (onderste) balk,

Nu verder om te proberen voorkomen dat die bovenste balk telkens weggaat zonder dat ik dat wil...

;)

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 13 februari 2022, 17:13:27 PM
Citaat van: doomslu op 13 februari 2022, 16:48:20 PM
Die tweede balk is je bookmark balk. Die zou moeten weggaan (en terugkomen) met crtl+b.
Citaat van: doomslu op 13 februari 2022, 16:48:20 PM
Bij mij doet ctrl shift b dat extra balkje verschijnen of verdwijnen...

Dat is nu bij mij ook het geval, weg is die tweede (onderste) balk,

Nu verder om te proberen voorkomen dat die bovenste balk telkens weggaat zonder dat ik dat wil...

;)

Rudy,

Zie je mail, ik kan je helpen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

Citaat van: Rangeerduivel op 13 februari 2022, 11:51:51 AM
Zulk antwoord had ik van je wel verwacht Dani, maar een PC verbod zal niet lukken hoor, ten eerste je kan de dag van vandaag niet meer zonder en ten tweede, ik heb hem zelf betaald, dus heb ik recht om hem te gebruiken!
Jij hebt het geluk gehad om te mogen studeren, ik had dat niet....ik ben tot hier geraakt door van mijn 14de jaar tot nu hard te werken, van s morgens 3u00 tot s avonds laat.
Maar daarom hoeven mij niet alle rechten ontnomen te worden.


En ik had ook wel verwacht dat je maar de HELFT van mijn reaktie ging lezen, dan je haar ging rechtzetten en  tekeer gaan omdat je op je p... getrapt bent.
Herlees eens alles ...  dan ga je misschien begrijpen wat ik echt bedoelde !!!   En een smiley maak niet alles "goed".
Je had beter een Belgische laptop betaald, die kan je ook in het buitenland gebruiken ....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Herwig

#52
  forum-pb

'k Tik dit nu op m'n azerty- PC.
Hiernaast op de keukentafel staat een Amerikaanse qwerty-PC.
De toetsen bovenaan en onderaan zijn ànders dan op Rudy z'n Italiaanse qwerty-PC.    Bijvoorbeeld het apenstaartje.
Ken er hoegenaamd niks van,  maar "t zou kunnen dat die verschillende qwerty-varianten de zaak voor een leek nog complexer & verwarrender maken.    ::)

nmbssncb

In Windows kan je de layout van je toestenbord via de instellingen (Tijd & taal / Time & language) wijzigen.  Dus heb je bijvoorbeeld een QWERTY dan kan je dat omzetten naar AZERTY.  Wel opletten, want de o.a. de letter Q op de toets verandert hardwarematig niet in A, maar wel softwarematig.

Willy
Willy

Alberke

Citaat van: Herwig op 14 februari 2022, 10:59:38 AM
  forum-pb

maar "t zou kunnen dat die verschillende qwerty-varianten de zaak voor een leek nog complexer & verwarrender maken.    ::)
Uiteraard is een Italiaans qwerty bord anders! Bijvoorbeeld de à è ò ì ù hebben een prominente plaats gekregen
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Rangeerduivel

#55
Citaat van: Alberke op 14 februari 2022, 12:26:56 PM
Citaat van: Herwig op 14 februari 2022, 10:59:38 AM
  forum-pb

maar "t zou kunnen dat die verschillende qwerty-varianten de zaak voor een leek nog complexer & verwarrender maken.    ::)
Uiteraard is een Italiaans qwerty bord anders! Bijvoorbeeld de à è ò ì ù hebben een prominente plaats gekregen

Ja en ik heb alle toetsjes van mijn laptop moeten versteken, al klopt echt nog niet alles het scheelt hem al een pak, bvb de toets met een komma, staat op een 'normaal' klavier bovenaan een vraagteken dat je activeert met shift, Op mijn toets staat een punt-komma, al is dat nu rechtgezet door ondervernoemde.
Dit alles nadat een goede vriend mijn laptop overgenomen heeft dmv Team-Viewer, waarna hij meer dan een uur heeft gewerkt om alles te herordenen, waarvoor hartelijke dank O.!

;)

jakke

Is 't al opgelost ?
Op de site van Microsoft vond ik het volgende :

De standaardpositie van de taakbalk herstellen
Om de standaardpositie van de taakbalk te herstellen, moet u de computer in de Veilige modus opstarten. U kunt de computer opstarten in de veilige modus door de computer opnieuw op te starten, CTRL ingedrukt te houden nadat de Power On Self Test (POST) is voltooid en vervolgens Veilige modus in het opstartmenu te kiezen. De taakbalk wordt teruggezet naar de standaardpositie nadat u de computer opnieuw hebt opgestart.

OPMERKING als u CTRL ingedrukt houdt wanneer de computer wordt opgestart, verschijnt mogelijk een foutbericht met betrekking tot het toetsenbord. Als dat het geval is, kunt u dit foutbericht negeren.


Misschien helpt het ?
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Rangeerduivel

Citaat van: jakke op 21 februari 2022, 17:30:52 PM
Is 't al opgelost ?
Ja...
Citaat van: Rangeerduivel op 14 februari 2022, 13:23:29 PM
Dit alles nadat een goede vriend mijn laptop overgenomen heeft dmv Team-Viewer, waarna hij meer dan een uur heeft gewerkt om alles te herordenen, waarvoor hartelijke dank O.!

Metpetergaathetbeter

histoire d'O. ;D Chance dat je diene lieve jongen hebt hé ? Laat maar komen  ;D

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.