Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

OntraXS! 2022

Gestart door Martin Welberg, 09 februari 2022, 17:05:38 PM

Michael

Prachtig filmpje, mooie baan waarop men de treinen rustig laat rijden, miste wel nog seinen, maar wie weet komen die nog.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

erwin9

Michael,
Slecht gekeken vermoed ik, want de seinen staan er wel degelijk!  Op de uitritten langs beide zijden staat een armsein, weliswaar nog niet functioneel, maar tegen volgende tentoonstelling zal ook dat opgelost zijn!
Ter hoogte van de "suikerfabriek" rechts staat een armsein achter het huis op de voorgrond. Het is niet altijd zichtbaar van hoe je gesitueerd staat van de modelbaan, maar zo stond het er in de werkelijkheid ook. Het andere staat net voor de brug aan de linkerkant van de modelbaan. 

Wij vonden het trouwens een zeer geslaagde editie van ONTRAXS. Dikke pluim voor de organisatie die hier weer méér dan hun uiterste best hebben gedaan!  Op naar de volgende editie  :)

Groetjes,
Erwin
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

D_Loc

Citaat van: erwin9 op 02 oktober 2022, 17:50:52 PM
Dirk,
Erg mooi filmpje van onze nieuwe modulebaan "BRAIVES", zo kunnen wij het ook eens uit een ander zijn oogpunt bekijken.
Heel geslaagd filmpje, het enige dat wat stoort is het geroezemoes rond de baan, veel lawaai dus ... maar ik vrees dat dat hoofdzakelijk van ons zelf kwam  ;D ;D ;D

Bedankt alvast voor uw schitterende bijdrage!

Groetjes,
Erwin
Graag gedaan  ;)
Nu ik de opnames terug zag had ik nog wel iets meer detail opnames kunnen maken van de objecten op de perrons e.d.
Daarnaast zag ik op een andere filmpje dat ik volgens mij een stukje ben vergeten te filmen, namelijk achter het hotel/café. Dat zal voor een volgende keer zijn.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

D_Loc

De volgende staat online:

Arbutus Corridor: https://youtu.be/DFvz7dFrCIQ
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Tothebeach

Citaat van: erwin9 op 02 oktober 2022, 17:50:52 PM
Heel geslaagd filmpje, het enige dat wat stoort is het geroezemoes rond de baan, veel lawaai dus ... maar ik vrees dat dat hoofdzakelijk van ons zelf kwam  ;D ;D ;D
De eerste twee minuten zijn geniaal. Een  mooi gesprek tussen een enthousiast kind en zijn/haar moeder. Dat is wel het mooie van dit geroezemoes :)

Erg mooie films Dirk

Groet,
michel

Michael

Citaat van: erwin9 op 02 oktober 2022, 20:25:47 PM
Michael,
Slecht gekeken vermoed ik, want de seinen staan er wel degelijk!  Op de uitritten langs beide zijden staat een armsein, weliswaar nog niet functioneel, maar tegen volgende tentoonstelling zal ook dat opgelost zijn!
Ter hoogte van de "suikerfabriek" rechts staat een armsein achter het huis op de voorgrond. Het is niet altijd zichtbaar van hoe je gesitueerd staat van de modelbaan, maar zo stond het er in de werkelijkheid ook. Het andere staat net voor de brug aan de linkerkant van de modelbaan. 

Wij vonden het trouwens een zeer geslaagde editie van ONTRAXS. Dikke pluim voor de organisatie die hier weer méér dan hun uiterste best hebben gedaan!  Op naar de volgende editie  :)

Groetjes,
Erwin

Erwin mijn excuus, inderdaad niet goed gekeken, heb het filmpje nogmaals bekeken en speciaal gezocht naar de seinen, ze staan er.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

D_Loc

En weer eentje erbij:
Montereau - https://youtu.be/HkvuOK-nz6E

Helaas zorgde de verlichting voor flikkeringen in het beeld, tijdens het filmen was dit me niet opgevallen. Verder ook weer een prachtig baantje.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Snobby Crash

Prachtige filmpjes Dirk!!! Heel fijn om ernaar te kijken hoe je de baantjes in beeld brengt, eigenlijk wel iets om fier op te zijn als je meegewerkt hebt aan het bouwen van deze baan... ik spreek dan over Braives... hartelijk dank!!! Greetz Geert

D_Loc

Tijd voor wat sigaren  ;D
Cubana - https://youtu.be/a1L5JKK-Kyo

Weet niet of er nog copyright claims gaan komen op deze video i.v.m. de muziek die in de achtergrond werd gedraaid.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

evan

Dankjewel Dirk voor het mooie en rustige filmpje!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Pierre

Prachtige filmpjes Dirk ... dankjewel. ;)
Groet Pierre.


Valentijn

Dank je voor de mooie filmpjes.
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

D_Loc

En we gaan vrolijk verder:

Ga Long Biên - https://youtu.be/ewqYQF8u7XU
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

JeanR

Prachtige filmpjes weer Dirk.  Klasse!!