Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

De Grote Kleine Treinen Competitie

Gestart door evan, 27 augustus 2021, 18:21:59 PM

Alberke

Citaat van: Dirk op 24 november 2021, 19:22:58 PM
En meer moet dat toch niet zijn. Ik zie liever dit dan voetbal, wielrennen, darts, snooker en waarschijnlijk mis ik er nog een paar.
Mijn punt, exact.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

rgp

Dirk,

En zo zijn er velen die gekeken hebben omdat ze de soaps, sport beu zijn.  Maar zijn die dan echt geïnteresseerd ?  Vergelijk het met de proteststemmen voor het VB; die zijn vooral niet akkoord met het programma van de andere partijen, maar dit wil niet zeggen dat ze akkoord zijn met het programma van het VB.

Roland

SuSke

Die vergelijking zou ik niet willen trekken. Mensen die niet meer naar al wat er op die T(ijd)V(erprutser) komt willen zien, die hebben ondertussen 101 andere mogelijkheden met alternatieve kanalen zoals Netflix en andere.
Die gaan hun tijd daar dan wel verprutsen. Die zijn 'de facto' niet geïnteresseerd in wat de 'nationale' zenders brengen, enkel met reclame doorspekte en betalende dingen zijn hun ding.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Citaat van: SuSke op 24 november 2021, 20:05:22 PM
Die gaan hun tijd daar dan wel verprutsen.

Bijvoorbeeld op een of andere forum... :-\ ;D

;)

Metpetergaathetbeter

maar als je uitzendingen gemist had dan had je ook niks gemist wat mij betreft

Havoc

Citaat van: rgp op 24 november 2021, 20:00:14 PM
Dirk,

En zo zijn er velen die gekeken hebben omdat ze de soaps, sport beu zijn.  Maar zijn die dan echt geïnteresseerd ?  Vergelijk het met de proteststemmen voor het VB; die zijn vooral niet akkoord met het programma van de andere partijen, maar dit wil niet zeggen dat ze akkoord zijn met het programma van het VB.

Roland

Dat er een hoop kijkers zijn die nieuws, sport en soaps en domme spelprogramma's waar BV's met zichzelf lachen kotsbeu daar twijfel ik niet aan. Maar of je die echt verschillende afleveringen gaat vasthouden?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Ronald

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 november 2021, 22:15:07 PM
maar als je uitzendingen gemist had dan had je ook niks gemist wat mij betreft

Je punt is duidelijk, Peter, je vond er geen reet aan. Heel veel anderen wel, o.a. die 2 miljoen kijkers in Nederland per uitzending.

dani

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 november 2021, 22:15:07 PM
maar als je uitzendingen gemist had dan had je ook niks gemist wat mij betreft
Beetje zoals een clubbaan...   Als je een opendeur dag (of 2,3,4..) mst, dan is die nog steeds 90% hetzelfde.
Hier zat dan toch nog wat dynamiek en variatie in.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Ronald op 25 november 2021, 09:07:19 AM
Je punt is duidelijk, Peter, je vond er geen reet aan. Heel veel anderen wel, o.a. die 2 miljoen kijkers in Nederland per uitzending.
ondanks wij dezelfde taal spreken verstaan wij elkaar schijnbaar niet altiijd, zoals jij hier bewijst

Dirk

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 november 2021, 09:52:29 AM

ondanks wij dezelfde taal spreken verstaan wij elkaar schijnbaar niet altiijd, zoals jij hier bewijst
[/quote]

eueuhh, Sorry Peter, nu ben je me kwijt, Ik volg Roland in deze.

Dirk
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

Martin Welberg

Citaat van: Rangeerduivel op 24 november 2021, 19:40:31 PM
Citaat van: Dirk op 24 november 2021, 19:22:58 PM
Ik zie liever dit dan voetbal, wielrennen, darts, snooker en waarschijnlijk mis ik er nog een paar.

Damesworstelen enz... ;D

;)

Vrouwen hockey..

Ronald

Citaat van: Dirk op 25 november 2021, 14:26:03 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 november 2021, 09:52:29 AM

ondanks wij dezelfde taal spreken verstaan wij elkaar schijnbaar niet altiijd, zoals jij hier bewijst

eueuhh, Sorry Peter, nu ben je me kwijt, Ik volg Roland in deze.

Dirk
[/quote]

Dank je  :)

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

Boemeltrein

En een commentaar van RTVDrenthe:"André van Duin doet het geweldig. Hij heeft er echt gevoel voor. Ik betwijfel of zonder hem de helft van de kijkcijfers wordt behaald"  en dat is dan weer voer voor discussie ;D

De absolute beginner