Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Cornfield Junction / Boulder Crossing

Gestart door RobVille, 18 april 2020, 23:56:19 PM

mahtoska1

Is het dan zo erg dat het niet meer bij te sturen is?
Een paar foto's zouden misschien goed zijn?

ramdani

c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

RobVille

Het resultaat -->



Dit is de bedoeling, rotsen in de kleur van de foto's -->





Deze foto's zijn gemaakt van de achtergrond. Kleuren analyseren en mengen blijft voor mij een onmogelijke taak ;)

Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

Kautenbach

Hoi Rob,

Wellicht de  verf (wat gebruik je?) Iets meer verdund aanbrengen? Die lichte toon die erdoorheen komt op de hogerliggende/uitstekende stukken lijkt op de foto zo niet verkeerd, maar kan aan de foto liggen.

Drybrushen al gedaan?

En heb je alleen dexe proefstukken gedaan, of al een hele berg?
Wim

Railroadtycoon

Ik mis wat bruin-rood (of nog beter, roestbruin-rood). Nu lijkt het allemaal wat te grijs-groen (kan aan het beeldscherm liggen) waardoor je geen Wow gevoel krijgt. Verder is dit wel een hele fraaie baan aan het worden.

RobVille

Wim,
Mijn expertise kennende, heb ik alleen geoefend op losse stukjes rotsformatie. Drybushen moet nog. Het is gedaan met Woodlands Pigments.

Allie,
Volgende ronde kunnen we dit meenemen.

Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

Martin Welberg

Vind ze niet slecht Rob, zou alleen wat meer met Burned Umber doen voor de wat rodere accenten. Alhoewel je daar ook een burned sienna zou kunnen pakken.

RobVille

De achtergrond is nu geplakt op de achterwand. Om een goed beeld te krijgen voor de verdere aankleding van de modelbaan, heb ik de hele infrastructuur op hun plaatsen gezet, tevens een line-up van mijn huidige materieel.











































Tot zover ...

Rob


I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

adrievans

Wow,wat een beetje achtergrond kan doen,van wat wazig sneeuwlandschap naar zoiets moois.
Nu word pas echt duidelijk wat jij voor ogen hebt :P
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Kautenbach

Mooi die achtergrond zo, Rob, nu de bergen goed op kleur zien te krijgen.

Die brug, en rivier sluiten  mooi aan, top,

Driesel


RobVille

Hulptroepen zijn ingeschakeld ;D Ik heb nog een video gemaakt zodat je een overzicht gaat krijgen van de modelbaan zoals ik deze in gedachte heb.


Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

RobVille

Nog een kleine aanvulling. In de haven ligt een bark. Op het dek heb ik een gastank geplaatst.





Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.