Nieuws:

Nu in MSM 261 DIORAMA: Stulsertobel in spoor H0m

Hoofdmenu

Synoptisch bord

Gestart door PeterC, 13 mei 2018, 16:52:01 PM

PeterC

...Na meer dan zes jaar modelbouw winterslaap ben ik langzaam aan het ontwaken...

...owaah, ik moet mij nog stevig uitrekken en heel veel prut uit mijn ogen halen...

...maar ik ben terug herbegonnen met deze modules maar een veel eenvoudigere aanpak.  Later meer!
Groetjes, Peter

PietB

Nou Peter ik zou zeggen welcome back!

grt Piet.

PeterC

Het is weer allemaal wennen.  Na jaren een foto te hebben bewerkt in Gimp blijkt dat nu een totaal andere interface en moet ik mij even tijd gunnen om alles uit te zoeken.
Ruimte om foto's up te loaden heb ik gelukkig nog en ik heb mijn URL steeds verder betaald.  FTP ga ik mij ook weer moeten in verdiepen om een foto online te krijgen.  Straks een eerste poging...
Groetjes, Peter

Rangeerduivel

Citaat van: PeterC op 02 december 2024, 20:24:24 PMHet is weer allemaal wennen.  Na jaren een foto te hebben bewerkt in Gimp blijkt dat nu een totaal andere interface en moet ik mij even tijd gunnen om alles uit te zoeken.
Ruimte om foto's up te loaden heb ik gelukkig nog en ik heb mijn URL steeds verder betaald.  FTP ga ik mij ook weer moeten in verdiepen om een foto online te krijgen.  Straks een eerste poging...

Peter,
Gemakkelijkst is Flikr, opladen, link kopieren en plakken....klaar!

;)

PeterC

Het uploaden is geen probleem, ik heb mijn eigen webruimte en URL. Het probleem is de foto's aanpassen in een foto-bewerkingsprogramma om te schalen, bijsnijden en van tekst te voorzien!
GIMP is in de jaren dat ik het niet heb gebruikt er zo op vooruit gegaan dat ik er toch even ga moeten mee bezig zijn om de basis bewerkingen van foto manipulatie weer onder de knie te krijgen...
Groetjes, Peter

PeterC

Ondertussen is de Anet A8, die mij jarenlang trouw is gebleven in de verdoemenis opgegaan en tot schroot herleid.
Vervangen door een Barbu Carbon X1 en ja je komt van een old-timer naar een splinternieuw voertuig...
Groetjes, Peter