Nieuws:

Nu in MSM 246 TEST: Mistral 69 TEE rijtuigen van Arnold * ARS-Alltmann autotransporters van Roco

Hoofdmenu

ecos

Gestart door nick_9450, 20 augustus 2006, 12:51:36 PM

LokSound

citaat:
Geplaatst door marklinhobaan

citaat:
Geplaatst door LokSound

Normaal morgen vrijdag 22/9 staan ze hier in Belgi? en starten we de verdeling naar de dealers voor Benelux + Frankrijk.
Groeten,

Patrick



Dus binnen dit en 2 weken zouden de dealers toch hun gerief al moeten gehad hebben.
Ik ga dan wrs eens naar men winkel en ben wel een nieuwsgierig [:D]




als je me via e-mail laat weten wie je dealer is dan kan ik je vertellen wanneer ze daar ter beschikking zijn (loksound@loksound.be)


Patrick

Greg

citaat:
Geplaatst door LokSound

citaat:
Geplaatst door marklinhobaan

citaat:
Geplaatst door LokSound

Normaal morgen vrijdag 22/9 staan ze hier in Belgi? en starten we de verdeling naar de dealers voor Benelux + Frankrijk.
Groeten,

Patrick



Dus binnen dit en 2 weken zouden de dealers toch hun gerief al moeten gehad hebben.
Ik ga dan wrs eens naar men winkel en ben wel een nieuwsgierig [:D]




als je me via e-mail laat weten wie je dealer is dan kan ik je vertellen wanneer ze daar ter beschikking zijn (loksound@loksound.be)


Patrick



Mja het is Van Biervliet dusja die zal toch wel vrij snel zijn gerief verkrijgen denk ik, het is namelijk niet de minste [:D]
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

DasBert33

citaat:
Geplaatst door marklinhobaan
Mja het is Van Biervliet dusja die zal toch wel vrij snel zijn gerief verkrijgen denk ik, het is namelijk niet de minste [:D]



Heb mijn ecos zaterdagmiddag daar afgehaald. Kost er 479 euro.

Bert
 

Anarchy

citaat:
Geplaatst door DasBert33

citaat:
Geplaatst door marklinhobaan
Mja het is Van Biervliet dusja die zal toch wel vrij snel zijn gerief verkrijgen denk ik, het is namelijk niet de minste [:D]



Heb mijn ecos zaterdagmiddag daar afgehaald. Kost er 479 euro.

Bert



Idd dat klopt volledig [:D]

LokSound

citaat:


Mja het is Van Biervliet dusja die zal toch wel vrij snel zijn gerief verkrijgen denk ik, het is namelijk niet de minste [:D]




Was gevraagd: per e-mail, daar wij niet elke dag op het forum "zitten"....

Zaterdag 23/9 had Van Biervliet zijn bestelling binnen.

mvg,


Patrick

LokSound

nieuwe software update voor ECoS voorhanden!

DasBert33

citaat:
Geplaatst door LokSound

nieuwe software update voor ECoS voorhanden!



nieuwe software update voor ECoS voorhanden! [:D]

v1.0.2 deze keer, met blijkbaar een eerste versie van de PC interface. Hopelijk is hier snel support voor.
 

Anarchy

Kzal binnenkort eens moeten uitpluizen hoe dat allemaal in elkaar zitten voor aan te sluiten en te updaten.

DasBert33

De v1.0.4 update met PC support staat nu eindelijk voor de deur.

Ik vroeg me af of iemand misschien al iets meer weet over de mogelijke implementatie van mfx op de ecos? Is het mfx protocol door marklin vrijgegeven, mag/kan/wil esu het implementeren? Wanneer kan dit eventueel gebeuren?

mvg,

Bert
 

INFO

Beste Bert, dit is een vraag die alleen ESU en/of M?rklin kan beantwoorden. Alles wat de gewone man erover zegt is speculaas.

Alleen de waarheid ligt in het midden.

DasBert33

citaat:
Geplaatst door INFO

Beste Bert, dit is een vraag die alleen ESU en/of M?rklin kan beantwoorden. Alles wat de gewone man erover zegt is speculaas.



Das waar, de mensen van traintechnology/loksound lezen dit forum ook he [;)]

 

INFO

Alleen zijn dat niet de mensen van ESU of M?rklin. [;)]
Alleen de waarheid ligt in het midden.

LokSound

citaat:
Geplaatst door DasBert33

De v1.0.4 update met PC support staat nu eindelijk voor de deur.

Ik vroeg me af of iemand misschien al iets meer weet over de mogelijke implementatie van mfx op de ecos? Is het mfx protocol door marklin vrijgegeven, mag/kan/wil esu het implementeren? Wanneer kan dit eventueel gebeuren?

mvg,

Bert



Bert,

ESU had aangekondigd dit te doen zo'n 2 jaar na het verschijnen van de ECoS (sept. 2006)
Ondertussen heb ik vernomen dat ESU in de eerste tijden (onbepaald hoelang...) het mfx-protocol NIET vrijgeeft in haar ECoS.
M?rklin heeft in deze zaak geen beslissing te nemen.
Wel is er een verbeterde samenwerking tussen ESU en M?rklin sinds M?rklin in Britse handen is (lees: sinds de nieuwe directie ge?nstalleerd is)
Begrijp dus: het is ESU die het protocol vrijgeeft, niet M?rklin. M?rklin is "gebruiker", niet de eigenaar van het protocol.


mvg,

Patrick

Klaas Zondervan

citaat:
Geplaatst door LokSound

M?rklin is "gebruiker", niet de eigenaar van het protocol.

Maar M?rklin is wel de eigenaar van het patent op mfx. Hoe zit dat dan?

DasBert33

citaat:
Geplaatst door LokSound
Bert,

ESU had aangekondigd dit te doen zo'n 2 jaar na het verschijnen van de ECoS (sept. 2006)
Ondertussen heb ik vernomen dat ESU in de eerste tijden (onbepaald hoelang...) het mfx-protocol NIET vrijgeeft in haar ECoS.
M?rklin heeft in deze zaak geen beslissing te nemen.
Wel is er een verbeterde samenwerking tussen ESU en M?rklin sinds M?rklin in Britse handen is (lees: sinds de nieuwe directie ge?nstalleerd is)
Begrijp dus: het is ESU die het protocol vrijgeeft, niet M?rklin. M?rklin is "gebruiker", niet de eigenaar van het protocol.


mvg,

Patrick



Heel erg bedankt voor deze verduidelijking! Jammer genoeg is het niet helemaal wat ik wilde horen [;)].

Bert