Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Mehano kwaliteit

Gestart door Greg, 14 augustus 2006, 10:44:08 AM

hanske

#90
halo

Je hebt gelijk ik had me vergist .Dat was om ik zelf op een marklin baan rij .

groeten hn .
http://www.de-pijl.be/http://www.pfttsp.be/pft-tsp.htm

Greg

#91
je zet hem op de 2-rail baan van de pijl en je rijd zelf 3-rail???
Of wat bedoel je?
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

Jurgen

#92
hanske, je geeft eigenlijk altijd een beetje weinig informatie. Probeer je probleem zo goed mogelijk uit te leggen, dan kunnen wij begrijpen wat je bedoeld. Misschien komt er dan ook een oplossing voor je probleem. [;)]
Leg je probleem nu eens volledig uit.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

hanske

#93
hallo

Ik ga naar de winkel, en ik koop daar een mehano reks 77 2rail om te kunen rijden in modelspoorclub de pijl te muizen .IK zet die locomotief op de baan en die maakte alleen maar lawaai zo van krrrrr en nog vanales  
da is toch ni normaal , da ne nieuwe loc zoon lawaai maakt en daar dachten ze da die in kortsluiting gig .En ik gig er mee truch naar de winkel BT TREINEN in Keerbergen. Om er men  geld truch te vraagen zegt die mens da ze die loc eerst moeten testen . Daar ben ik het mee eens maar ik wacht nu al bijna een week [:(][:(][:(] ik vin da ni plesant en ik wil men geld truch da ik ne nieuwe kan bestellen in model-paradies of zoo iets .

groeten hanske
http://www.de-pijl.be/http://www.pfttsp.be/pft-tsp.htm

Kedeng Kedeng

#94
citaat:
Geplaatst door hanske

ik wacht nu al bijna een week [:(][:(][:(] ik vin da ni plesant en ik wil men geld truch da ik ne nieuwe kan bestellen in model-paradies of zoo iets
Je zal toch nog enkel weken of maanden erop moeten wachten voordat je hem terug hebt,
Maar je moet je treinen inderdaad eerst testen in de winkel voordat je hem koopt.

ysbeer

#95
Hanske

Je heb helemaal geen recht op geld terug,
Als die winkel jou een nieuwe lok geeft moet je die gewoon aan nemen.
Waarom heb je niet gezegd dat ze de lok moesten laten rijden,dat behoeft toch geen week te kosten??

Overigens is jou informatie ook niet perfect.
Je zegtik kocht een DC lok met geluid,dat kan dus niet,dan blijkt het een model voor 3 rail op een 2 rail baan,daarna is dat ook weer niet waar,je maakt er een puzzel van.


Wat heb je nu gekocht en wat voor baan was dat.

wim ysbeer

ysbeer

#96
citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Je zal toch nog enkel weken of maanden erop moeten wachten voordat je hem terug hebt,
[/quote]

Ja maar alleen voor wie dat zonder protest slikt
Als je terug komt met een lok, en de winkel kan niet bewijzen dat je hem zelf heb kapot gemaakt,heb je recht op direct een nieuwe.
Maar ja als je je laat afschepen met drie maanden wachten,tot dat het de winkel belieft iets te doen,is dat je eigen schuld en koop je bij de VERKEERDE WINKEL.

wim ysbeer

hanske

#97
hallo

marklinhobaan dat bedoel ik  .Het gaat hier dus om 2locs

1 loc van het merk MEHANNO voor in de pijl te rijden en dat is een 2rail .
en 1 loc van het merk marklin om thuis te rijden dat is een 3 rail

die marklin die moest binen om nieuw tandwielen.en is +- 3maanden weg
die MEHANNO die ree hele maal niet en die is 1week weg

ik kon die mehanno niet latten testen want die aap had geen 2rail baan
sorry da ik het zoo moeilijk heb gemaakt [V]

toch bedankt voor de velle tips
http://www.de-pijl.be/http://www.pfttsp.be/pft-tsp.htm

ysbeer

#98
citaat:
Geplaatst door hanske

hallo

sorry da ik het zoo moeilijk heb gemaakt [V]



Hoezo,moeilijk [:o)][?]

wim ysbeer

hanske

#99
hallo

ze konden er niet aan uit wat ik ijgenlijk bedoel

bedankt voor de tips ysbeer en Kedeng Kedeng,marklinhobaan,Jurgen[;)][;)][:D]

groeten hanske


http://www.de-pijl.be/http://www.pfttsp.be/pft-tsp.htm

ysbeer

#100
citaat:
Geplaatst door hanske

hallo

ze konden er niet aan uit wat ik ijgenlijk bedoel

groeten hanske






werkelijk niet,dat begrijp ik niet hoor,maar graag gedaan.

wim ysbeer

Jurgen

#101
Ik snap niet waarom je speciaal een loc koopt die je alleen in je club kan gebruiken.
Maar enfin, eerst en vooral zou ik een andere winkel zoeken voor mijn aankopen. Dan zou ik daar eerst een hele boel advies vragen en dan pas overgaan tot de aankoop van een model.
Je M?rklin loc die ga je dit jaar niet meer terug zien. De reparaties bij M?rklin duren altijd minstens een maand. Met de feestdagen in het vooruitzicht moet je hem dus niet meer verwachten voor nieuwjaar.
Je Mehano loc, ik zou niet weten wat er mis mee is. Als je loc echt met sound is, dan is het normaal dat hij lawaai maakt. [;)] Over de reparatieduur van Mehano weet ik niets. Daar heb ik nog geen gebruik van moeten maken.

Mag ik tot slot even vragen hoe oud jij bent? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

n/a

#102
Bij ons op de club In Holland had een lid in oktober zijn loc binnen een week terug.[:D]

Ludwig

#103
Hanske ik begrijp je best hoor .
Moest ik mezelf modeltreinhandelaar durven noemen dan zou ik altijd een verkochte loc eerst testen .
Is het trouwens als klant niet extra genieten dat je aankoop eerst goed wordt gecontroleerd en goedgekeurd door verkoper en jezelf terwijl er andere modelspoorliefhebbers staan mee te genieten .
En een nieuwe loc die verkocht wordt en niet werkt ??? daar zou ik als verkoper toch echt alles aan doen om dit zo vlug mogelijk op te lossen.
Is dit niet mogelijk,geef dan een andere loc mee .
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

MARKLINRIJDER

#104
Wat betreft BT treinen en neen ik heb er geen aandelen of andere:

Ikzelf ben al vele jaren klant bij BT treinen.  Ik heb nog nooit problemen gehad daar.  Ze testen hem op een stukje spoor, alvorens ik hem mee naar huis krijg.  Ook decoders van wissels e.d. testen ze voor me uit voor ik er de winkel mee buiten ga.  Als mijn Intellibox stuk was en voor hertselling weg moest kreeg ik een vervangtoestel van hem. Toen de CS van markln uitkwam belde de zaakvoerder me op om te vragen of ik de CS niet eens wou uittesten voor een paar weekjes.  En als julie wensen kan ik echt nog doorgaan. Waar doen ze dat.  Ik heb hanske een mailtje gestuurd en hoop dat ik hem kan verder helpen.  Nu moet ik wel zeggen dat de prijzen daar niet op alle modellen gunstig zijn te noemen en de dag van vandaag ook wat aankoop bij forumgenoten.

Groetjes,

David