Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Nonceveux

Gestart door OlivierV, 26 mei 2017, 21:55:59 PM

Floris


OlivierV

Even wat stof wegblazen.

Nonceveux en de brugmodules komen eens buiten, al mijn zichtbare modules zitten in het meer dan 100 meter lange baanplan van Modul-H0-Rail verwerkt samen met Lemur (Tilff) van de club AMSAC en mijn opstelbundel.

Ik heb om zeker te zijn dat alles goed werkt bij mij thuis mijn zichtbare gedeeltes aan mekaar gehanden (6m14) in totaal en even testgereden en wissel omgelegd.


https://youtu.be/mHS4si3PlTE



- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

mahtoska1

Waar een grote keuken al niet goed voor is ;D
een mooi stukske modelbaan.

Succes morgen.

Tothebeach

Tof dat je baan onderdeel kan uitmaken van een groter project. Komt dat eens op een beurs/expo in het openbaar, of is dit meer een opzet voor een besloten bijeenkomst (zoals Fremo)

Groet,
Michel

SuSke

Modul-H0-Rail is vanaf dit jaar een gesloten spektakel enkel toegankelijk voor deelnemers en genodigden.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Citaat van: SuSke op 10 november 2023, 11:52:00 AMModul-H0-Rail is vanaf dit jaar een gesloten spektakel enkel toegankelijk voor deelnemers en genodigden.
Dag Frans, ik denk enkel dit jaar gesloten omdat het op spoorwegterrein plaatsvindt. We hebben van elk lid/vriend dat komt helpen/kijken naam, telefoon, geboortedatum moeten doorgeven.
MHR was ook de aanstoot om een laatste module bij te bouwen zodat het zichtbare deel van Nonceveux zelf 3M60 is. Deze moet wel nog verder aangekleed worden maar dat is dan voor deze winter.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Alan On Track

Ik kijk er naar uit, tot morgen alvast!
Modelbouw is een kunst